Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Skjer nok ikke at Chelsea taper poeng mot WB, desverre.

Men ja, som du sier, sjansen for poengdeling på OT er absolutt til stede. Gleder meg til å høre "vi spilte sykt bra, sykt ufortjent bla bla - Zlatan snart toppscorer aka god spiss"

 

Liverpool må slå tilbake etter kollapsen forrige helg. 3 poeng er et must.

Lenke til kommentar

Karius bekymrer meg. Nok en kamp der poeng tapes grunnet keeperen. Greit at han er ung og uerfaren i premier League, men når er nok nok?

 

Kjipt å pisse vekk en solid mulighet for topp 4 pga keeper.

 

Tja.. Manchester United var vel i nogenlunde samme situasjon med De Gea, men ser hvordan det har gått. Hadde jo en adskillig mer katastrofal start i Manchester enn Karius har hatt i mine øyne.

 

Karius var veldig god i Tyskland i to sesonger før han kom til Liverpool. Ville nok gitt han mer tillit enn å gå tilbake til Simon "average Joe" Mignolet hvis jeg var dere/Klopp.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Karius bekymrer meg. Nok en kamp der poeng tapes grunnet keeperen. Greit at han er ung og uerfaren i premier League, men når er nok nok?

 

Kjipt å pisse vekk en solid mulighet for topp 4 pga keeper.

 

Tja.. Manchester United var vel i nogenlunde samme situasjon med De Gea, men ser hvordan det har gått. Hadde jo en adskillig mer katastrofal start i Manchester enn Karius har hatt i mine øyne.

 

Karius var veldig god i Tyskland i to sesonger før han kom til Liverpool. Ville nok gitt han mer tillit enn å gå tilbake til Simon "average Joe" Mignolet hvis jeg var dere/Klopp.

 

Men De Gea sitt hovedproblem var fysikken i feltet. Det var ikke "keepertabber" så vidt jeg kan huske

Lenke til kommentar

Jeg så ikke kampen men leser at Mané dyttet Carroll i magen, noen som så situasjonen? Kan få 3 kamper karantene noe Liverpool absolutt ikke trenger

 

Kan jo selvsagt skje. Men jeg tviler litt. For dommeren ser jo ut til å se at Carroll først knuffer Mane før Mane knuffer tilbake.

Han tilkaller seg begge spillerne og sier at de får skjerpe seg.

 

Jeg har for øvrig veldig sansen for Mark Clattenburg. Ikke bare i denne kampen, men generelt som dommer.

Han virker som en veldig fair dommer ut i fra de kampene jeg har sett han, både i Premier League, Champions League og landslagsfotball.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...