Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Så hva foreslår du da? Selge Karius igjen? Satse på en annen keeper og tredje keeper fra egne rekker og la Mignolet være førstekeeper?

Eller selge begge og kjøpe to nye? Begge er jo for dårlige for et lag med ambisjoner om Champions League og kanskje en dag også ha ambisjoner om ligagull.

 

Jeg kommer ikke på en eneste keeper som er bedre enn Mignolet som er villig til å flytte på seg. Så vi er med andre ord rimelig fucked sånn sett.

Lenke til kommentar

Håper jeg aldri får se Karius i en Liveprool-drakt noen sinne igjen. Fy faen. Jeg har prøvd å holde meg positiv og tenke at han er ung osv. Fy faen, har han noen sinne reddet et skudd?

 

Var ikke Karius som var dårlig, det var forsvaret. Midtforsvaret er altfor dårlig på målene. Karius hadde et par gode redninger i kampen.

 

Lovren er vel hovedproblemet i Liverpool nå, sammen med mangel på en venstre back. Lucas Leiva bør selges.

Lenke til kommentar

Karius er en grei andrekeeper ja, aller helst bytter vi Mignolet med en langt bedre førstekeeper. Hart hadde vært fantastisk, men City selger neppe til oss. Frem til da vil jeg heller ha Mignolet i mål, for Karius er pdd ikke i nærheten av å være god nok som førstekeeper for oss.

 

Karius er bra andrekeeper. Men Mignolet er altfor dårlig, helt stiv i ryggen, kan ikke bøye seg til sidene. Liverpool trenger en verdensklassekeeper. Ter Stegen er jo førstekeeper for Barcelona nå, så han er nok uaktuell.

 

Viktig å hente en keeper fra et land med gode keepere. F.eks Tyskland, Spania eller Italia. Må iallefall ikke finne på å ha en Engelsk keeper, de er for nervøse og tabber seg altfor mye, akkurat som Norske keepere.

Lenke til kommentar

 

Lovren er vel hovedproblemet i Liverpool nå, sammen med mangel på en venstre back. Lucas Leiva bør selges.

 

 

Har du sett noen kamper denne sesongen eller? Lovren har jo blitt et beist. Matip-Lovren er vel det beste stopperparet Liverpool har hatt på en god del år. Lovren ser med en gang litt mer shaky ut når Matip er ute, men de to sammen er gull og grønne skoger.

Lenke til kommentar

 

 

Lovren er vel hovedproblemet i Liverpool nå, sammen med mangel på en venstre back. Lucas Leiva bør selges.

 

 

Har du sett noen kamper denne sesongen eller? Lovren har jo blitt et beist. Matip-Lovren er vel det beste stopperparet Liverpool har hatt på en god del år. Lovren ser med en gang litt mer shaky ut når Matip er ute, men de to sammen er gull og grønne skoger.

 

 

Nei, jeg har bare sett sammendrag. Og på stort sett alle mål imot så driter Lovren seg ut.

Lenke til kommentar

Han har vel ikke vært med i landslagstroppen siden 2014-VM. Han er vel mer enn god nok, selv om Kamerun har et par greie stoppere. Mener å huske at jeg leste noe om at han ikke ønsker å være med? Han er vel "bare" halvt kamerunsk og er født og oppvokst i Tyskland - mulig han ikke føler nok tilknytning til Kamerun?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...