Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tja.

United var ikke noe nevneverdig gode , vi spilte bare veldig dårlig.

De scoret på sine to sjanser med ballen i spill , vi scoret bare på ene.

 

Dårlig dømming i dag, mye rart , men var nå i det minste rett på Gerrard , satser på vi har sett det siste til han denne sesongen .

 

Vi har hatt en nedadgående form de siste kampene og måtte ende med et tap, bare synd det var United.

Lenke til kommentar

Joda, vi hadde nok tapt uansett , det krangler jeg ikke på .

United skulle hatt en utvist hvis taklingen i andre hadde skjedd hvis han fikk i den første .

 

Men var mange situasjoner som burde ha gitt kort.

Hvorfor ikke Di Floppa ikke fikk gult kort for den klareste handsen siden årtusenskiftet skjønner jeg ikke.

 

Jeg håper vi har sett Gerrard for siste gang i en offisiell kamp for klubben , hvis vi mot alle odds kommer til finalen så fortjener han ikke å spille i den

Lenke til kommentar

Hands er hands.

Han stoppet ballen bevist med hendene og dermed gult kort.

 

Om han er uheldig har ingenting å si .

Ingen som med vilje stopper ballen med hendene inne for 16 , stort sett ingen som grisetakler med mål å skade motspillere .

 

Men er man med på leken må man betale leken

Endret av AllFather
Lenke til kommentar

Hands er hands.

Han stoppet ballen bevist med hendene og dermed gult kort.

Spør fordi eg rett og slett ikke vet:

 

Sier reglene at hands er gult kort uavhengig av situasjon?

 

Etter å ha lest så gir så kalt viljehands direkte frispark. Ikke automatisk gult kort.

 

Så hvorfor skulle dimaria hatt gult da? Eg såg ikke situasjonen du nevner...

Endret av Jotun
Lenke til kommentar

Synes det er 50/50 om man bør gi gult kort eller ikke. Helt greit å ikke gjøre det i den situasjonen. Han saboterte ingenting for det andre laget. Har sett dommere både gi gult og ikke gi noe kort på lignende situasjoner, så jeg synes ikke det er noe hårreisende. Hadde vel ikke hatt noe å si for kampen uansett.

 

Men Phil Jones skulle nok hatt to gule.

 

Og burde ikke Skrtel vente seg en streng advarsel/utestengelse fra FA etter stemplinga på De Gea?

Lenke til kommentar

Tror ikke Skrtel blir straffet. Av samme grunn som at Costa ikke ble straffet for stemplingen på Skrtel, kun Can.

Nå er den Vine saken litt uklar, men det ser ikke ut som Skrtel ser seg for, så det er mulig det er mer et uhell fordi han ikke ser hvor han tråkker.

Lenke til kommentar
  1. There are circumstances when a caution for unsporting behaviour is required when a player deliberately handles the ball, e.g. when a player:

    • deliberately and blatantly handles the ball to prevent an opponent gaining

      possession

Usikker om det går under den regelen, men de har ikke spesifikke regler for å plukke ballen mens den er i spill :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...