Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

"Sterling said it was "quite flattering" to be linked with the Gunners, a team Liverpool visit in the Premier League on Saturday (kick-off 12:45 BST)."

 

Hadde ikke tatt han med i troppen engang om jeg var trener og spilleren min hadde sagt noe sånt, og gitt et slikt intervju rett før en så stor kamp. Hvorfor gidder han å skade moralen i troppen? "Nei, takk BBC. Jeg tar den praten med klubben. Ikke dere."

Lenke til kommentar

Det der er vel en fin spiker i kisten for Sterlings videre Liverpoolkarriere.

Han sier jo mer eller mindre rett ut at han vil til en bedre klubb og at han ikke har tro på at Liverpool kan vinne noe som helst.

 

For de fleste burde dette vært ganske opplagt allerede når han ville utsette forhandlingene til etter sesongen.

Det er jo ikke for at han skal kunne fokusere på fotballen, det er kun for å se om Liverpool klarer å kvalifisere seg til CL og eventuelt vinner FA Cupen.

 

Er han ikke interessert i å bli, selg han. Lemp han ut til en eller annen klubb i Europa, gjerne til en av disse nyrike klubbene for alt jeg bryr meg så kan heller klubben fokusere på å dyrke Ibe og de andre talentene i klubben.

Lenke til kommentar

Skjønner ikke alt dette skriveriet rundt Sterling og hans kontrakt, ja han er god, men ikke så god. (dog 100 ganger bedre enn Janudive huehue) At han venter med kontrakten til sommeren er helt greit, han fortjener uansett ikke en overdrevent bra kontrakt som det har blitt spekulert i at han har takket nei til. Da er det bedre å selge han. Kanskje det blir noe av at Liverpool-supporteren Theo kommer til sommeren i en byttehandel, jeg hadde ikke stilt meg så kritisk til det. Sterling har hatt momentum over en tid nå, men i det siste har jeg ikke sett den voldsomme progresjonen i spillet hans. Hvis egoet overgår kvaliteten så er det bedre LFC kvitter seg med han.

Endret av Colin.
Lenke til kommentar

Om han selges, selg han ut i Europa eller Asia. Ikke til arsenal for Theo.

 

Forøvrig litt mye storm i vinglass angående intervjuet. Om han vil "fokusere" å vente til sesongen er over er det fair. Han har to år igjen av kontrakten og går ikke for småstein om (ja, om) han vil bort.

Endret av Danielzu
Lenke til kommentar

 

 

han er overhodet ikke verdt over 30 mill pund

Selvfølgelig er han det. Med mindre du bruker en "fotballspillere er overpriset generelt"-logikk da.

 

Håper han blir, selv om jeg aldri har hatt sansen for ham som person. Null klubbfølelse i den gutten.

Nei, jeg bruker en "engelske spillere er alltid overpriset"-logikk. Hvis vi ser bortifra nasjonalitet så er han verdt maks 30 mill pund.
Lenke til kommentar

Før sesongen var jeg litt bekymra for at han forsvant, men så fikk vi Ibe tilbake fra utlånet.

Bedre skuddfot

Mye raskere

Mye bedre fysikk

Bedre til å drible

Yngre

 

Nå er jeg egentlig litt likegyldig til Sterling.

Jeg vil gjerne beholde han men jeg blir liksom ikke lei meg hvis han forsvinner .

Men dog bare til en klubb utenfor England. Heller fem millioner pund for han til Milan en 30 for han til for eksempel Arsenal eller Chelsea :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...