Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg vet godt hva Roy Keane gjorde, liker det heller ikke. Jeg vet også godt hva Cantona gjorde, likte det virkelig ikke.

 

Vi lever i en litt annen tid nå. Det var ikke så populært og utbredt med internett som det er nå. Hadde det vært det, hadde det nok vært en del bilder av begge de situasjonene også. Jeg er helt enig i at jeg koser meg litt når en spiller fra Liverpool driter seg ut, akkurat som mange Liverpool fans koser seg når det skjer ting med United. Bare se på alle de manipulerte bildene som kom når ting gikk ræv under Moyes.

 

Jeg syns synd på Suarez, han får ekstremt med tyn - men jeg godter meg også siden han er Liverpool spiller. Også når andre legger inn bilder eller hendelser om United.

Lenke til kommentar
Gjest bruker-343576

Hva faen! Hvem vil ikke heller bli bitt enn å bli taklet og brekke benet? Blir sikkert 10-15 kamper karantene uansett, men skjønner ikke i det hele tatt hvorfor sånt skal bli straffet så mye hardere enn f.eks når Taylor knakk benet til Eduardo i en helt vill takling.. mange eksempler, og han fikk vel kun 3 kampers karantene? Helt spinnvilt..

 

https://www.youtube.com/watch?v=5fo6vyFfIdo

Lenke til kommentar

Hva faen! Hvem vil ikke heller bli bitt enn å bli taklet og brekke benet? Blir sikkert 10-15 kamper karantene uansett, men skjønner ikke i det hele tatt hvorfor sånt skal bli straffet så mye hardere enn f.eks når Taylor knakk benet til Eduardo i en helt vill takling.. mange eksempler, og han fikk vel kun 3 kampers karantene? Helt spinnvilt..

Har du problemer med å forstå hvorfor Suarez fikk 10 kamper når han beit Ivanovic? Eller har du problemer med å forstå hvorfor Eduardo kun fikk 3? Mener du at Suarez burde fått færre eller at Eduardo burde fått fler?

 

Hvis du "ikke forstår" hvorfor man blir hardt straffet for å bite en motspiller i fotball så tør eg påstå at du er farget av at han er Suarez og "din" spiller i klubben din. Takle skal man i fotball, og ja det går galt, og ja: Når det er overlagt og bevisst så må det straffes, og det må straffes mye hardere enn det gjør. Det samme bør uhell som kommer av for sene taklinger, dog ikke så hardt.Mange av grisetaklingene er ikke nødvendigvis ment å skade, vil faktisk tro at det er de færreste. Det samme kan ikke sies om det å bite noen.

 

Dessuten er det ufattelig barnslig.

Endret av Jotun
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hva faen! Hvem vil ikke heller bli bitt enn å bli taklet og brekke benet? Blir sikkert 10-15 kamper karantene uansett, men skjønner ikke i det hele tatt hvorfor sånt skal bli straffet så mye hardere enn f.eks når Taylor knakk benet til Eduardo i en helt vill takling.. mange eksempler, og han fikk vel kun 3 kampers karantene? Helt spinnvilt..

 

https://www.youtube.com/watch?v=5fo6vyFfIdo

 

Uflaks vs .overlegg.

Lenke til kommentar

Hvis man knekker foten på noen, uhell eller ei, burde man få en skikkelig straff.

Nå som det er sagt, så står jeg på det jeg sa tidligere: Jeg håper han aldri mer får spille landslagsfotball.

 

X antall dager er gått nå, og dette skjedde ikke når han spilte klubbfotball, så jeg synes man enten kan klage videre i den store stygge Suarez tråden eller holde seg til VM tråden :)

Lenke til kommentar

Hvor håper dere Suarez spiller neste år? Etter den tredje biteepisoden håper jeg at vi klarer å selge han for en del millioner pund pluss Sanchez. Suarez er så ekstremt god at det vil sannsynligvis svekke oss, men det går en grense for hvor mye idioti man skal tolerere.

 

Jeg sa det etter Ivonavic-bitingen, Suarez kan oppføre seg ordentlig en stund, men så mister han det og gjør noe totalt idiotisk igjen. Mannen er psykisk ustabil. På en fotballbane når ting går mot han er han totalt utilregnelig. Man må være veldig naiv om man fortsatt tror at Suarez kan skjerpe seg.

Lenke til kommentar

Sanchez inn og 60 millioner var det jeg håpet før VM (regnet med Suarez forsvant).

Håper fortsatt på det samme, men ingenting er verd mer en folk er villig å betale, så vi får se :)

 

For det første synest eg vi bør avvente den slags vurderingar til etter Suarez har fått sin dom. Først då får vi eit klart bilete av konsekvensane dette får for Suarez og Liverpool.

 

Når det er sagt, forstår eg ikkje kvifor så mange supportarar vender Suarez ryggen når han treng støtte som mest. Eg forstår ikkje kvifor så mange ønskjer at klubben skal handle moralistisk, i staden for å tenkje på kva som er til det beste for Liverpool. Og det beste for Liverpool er sjølvsagt å utnytte situasjonen til å halde på den kanskje beste spissen i verda.

 

Kva praktisk betydning har det at vi kanskje ikkje kan stole på at Suarez ikkje vil gjere noko liknande i framtida? "Tar du livsløgnen fra et gjennomsnittsmenneske tar du lykken fra det med det samme." Eg kan godt leve i illusjonen om at Suarez har blitt eit nytt og betre menneske, dersom lykken er å sjå Suarez sette inn 3-0 på eit skamstille Old Trafford. Illusjonen er kanskje ei løgn, men lukka er like fullt ekte.

 

Igjen, 60 mill + Sanchez er ein hånleg låg pris utifrå Suarez sine kvalitetar. Dersom ingen vil gå over klausulgrensa, skal såvisst ikkje Liverpool akseptere noko under dette. Lat oss håpe Suarez blir, at evt karantene ikkje går ut over PL og at han ved sesongstart vil vere meir revansjesugen enn nokon gong før.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hvis en ser på markedsverdien til Sanchez vil vel £60M + Sanchez sørge for at Suarez egentlig blir verdens dyreste spiller, så latterlig lavt er det ikke. Det som er så jævlig dumt med dette er at uansett hvor mye penger vi får for Suarez og hvem som kommer inn, kan ingen erstatte han. Tenk om Suarez blir og vi får inn Sanchez i tillegg. Da skal få lag i Europa klare å stoppe Liverpool neste sesong.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...