Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Jeg mener det hadde vært helt på trynet om straffen hans ikke skulle gjelde for klubblaget.

 

Såklart kjedelig for Liverpool, men se det fra en annen side; Hadde han fått lov å spille for Liverpool og bare fått straffen sin i VM kamper, hadde det virkelig vært en skikkelig straff for han?

 

Det handler også om å sende ett signal til resten av verden om at slike ting har ikke noe på en fotballbane å gjøre. Han bør derfor ikke få spille noe fotball over en periode, slik at dette er noe folk merker seg. Hadde han startet i årets første PL kamp, hadde denne episoden omtrent vært glemt.

 

Straffen er akkurat slik den burde være, etter min mening.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vet ikke hva som er verst jeg. Lallana til £25m eller Shaw til £30m.

Hensides summer begge to. Jeg tror at om en trenger engelskmenn for å fylle kvota, så bør en satse på å få opp noen gjennom akademiet.

 

Nå har ikke jeg kontroll på de andre lagene, men Liverpool har mye ungt og spennende på vei opp.

"Dessverre" er de fleste offensive spillere. Skulle gjerne sett noen forsvarsspillere og gjerne en keeper også.

Lenke til kommentar

Vet ikke hva som er verst jeg. Lallana til £25m eller Shaw til £30m.

Hensides summer begge to.

Egentlig en helt grei sum. Shaw har ikke fylt 19 år engang og har mange år igjen. Lallana er i sine beste år. Begge har vært et av Saints' beste spillere forrige sesong og det er ikke like lett for dem å hente erstattere slik som det er for store klubber.
Lenke til kommentar

Jeg mener det hadde vært helt på trynet om straffen hans ikke skulle gjelde for klubblaget.

 

Såklart kjedelig for Liverpool, men se det fra en annen side; Hadde han fått lov å spille for Liverpool og bare fått straffen sin i VM kamper, hadde det virkelig vært en skikkelig straff for han?

 

Det handler også om å sende ett signal til resten av verden om at slike ting har ikke noe på en fotballbane å gjøre. Han bør derfor ikke få spille noe fotball over en periode, slik at dette er noe folk merker seg. Hadde han startet i årets første PL kamp, hadde denne episoden omtrent vært glemt.

 

Straffen er akkurat slik den burde være, etter min mening.

 

Enig. At straffen rammer Liverpool er irriterende, ikke urettferdig. Viktig å skille.

Lenke til kommentar

Enig. At straffen rammer Liverpool er irriterende, ikke urettferdig. Viktig å skille.

 

Vil heller omformulere til: At Suarez vert straffa er rettferdig. Grad av straff mot Suarez og Liverpool er ei kraftig overdriving, avretting av bakar for smed i forhold til Liverpool, og krenking av individet Suarez ved å nekte han naturleg utfalding. Maradona si samanlikning med Guantanamo er ikkje langt frå sanninga.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...