Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Eg må helt ærlig innrømme at eg syns litt synd på dere nå. Han var en av de aller aller beste i verden forrige sesong. Han oppførte seg bedre enn man hadde trodd og var på vei til å gjøre det stort.

 

Så gjør han dette. IGJEN???

99% sikker på at vi fikk et bud på han før forrige kamp som vi sa nei til.

Han ble sur og klaget på engelsk media.

 

Han fikk ikke ønsket respons fra Liverpool, og gjorde dette noen dager etterpå.

Er så godt som overbevist om at han gjorde dette med vilje for å tvinge igjennom salg.

Lenke til kommentar

Som jeg har sagt flere ganger, jeg er sikker på det er bevisst.

Vi nekter å selge, han skaper seg.

Nekter fortsatt, han biter .

 

Voila, solgt

 

Problemet med denne logikken er jo at Suarez ikkje tener noko på dette. For det første risikerer han å miste sjansen til å vinne vm med Uruguay. For det andre risikerer han å miste interessa frå Spania (dersom dette skulle stemme). Kvifor trur du Suarez synte teikn til umiddelbar anger dersom han kaldblodig svikta fedrelandet slik du påstår?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Faen ass, Suarez. Nå som jeg endelig trodde han hadde lagt fra seg dette tullet. Kan han utestenges fra klubbfotball pga dette? Det vil jo gjøre at interessen stilner litt, kanskje.

Kan bli utestengt fra all fotball, men tviler på at FIFA går såpass langt.

Lenke til kommentar

Opptil 2 års utestengelse for Suarez, og dette inkluderer alle turneringen, inkludert ligaen.

 

http://liverpool.no/Nyheter/Maksstraff-for-biting-2-r.aspx

 

Ser for meg at vi må greie oss med han halve sesongen :( .

 

Var visst en maks antall kamper:

 

«Suspensjonen blir ilagt i kamper, dager eller måneder. Hvis ikke annet er spesifisert, kan straffen ikke overstige 24 kamper eller 24 måneder.»

 

http://www.dagbladet.no/2014/06/24/sport/fotball/fotball-vm/brasil2014/34017633/

Endret av Rescue me
Lenke til kommentar

Hadde vært fantastisk om han ble utestengt fra all fotball i 2 år. Det betyr at Liverpool ikke får penger for et salg og like mye midler til å forsterke.

Du synes 2 år er rettferdig?

 

2 år skjer forsåvidt ikke da det var begrenset til 2 år eller 24 kamper. Men det kan bli strengere.

 

Tipper 10 - 15 kamper.

Endret av Rescue me
Lenke til kommentar

Tja, for min del kan han få 2 år. Han burde i alle fall straffes hardt. Synes egentlig fifa kan bruke Suarez som et eksempel

Det som taler jævlig i mot Suarez er at han har gjort det samme før. Ellers vil jeg ikke si det er så veldig alvorlig, om man sammenligner med andre hendelser som stygge taklinger, albuer, slag, stemplinger osv.

 

Men en ting må jo sies, å bite er litt weird.

Endret av Rescue me
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...