Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Personlig tror jeg Suarez blir i Liverpool. Det trodde jeg også før dette.

 

Prinsippielt er jeg i mot at spillere skal straffes i klubbfotball for noe som skjer på landslaget og motsatt. Ikke pga. spillerne, men for klubbene. Dog, så har jeg ikke noe i mot om Suarez blir straffet på klubblaget også.. :p

 

Får håpe han får en karantene av slaget, ut resten av VM og alle VM-kvalikkamper + VM i 2018. Så får Liverpool velge om de vil straffe spilleren videre selv. Suarez har dratt ned klubbens omdømme i flere år nå, der spesielt rasismesaken var skadelig.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hadde vært fantastisk om han ble utestengt fra all fotball i 2 år. Det betyr at Liverpool ikke får penger for et salg og like mye midler til å forsterke.

 

Kommer fra en som heier på et lag tuftet på økonomisk doping ,og hvor spillere ruller rundt på gresset slik at motstander skal få rødt kort.

Da burde Chelsea utestenges fra all fotball i to år.

Dere henter forresten Costa, han er ikke et hakk bedre en Suarez, ofte verre.

 

Nå som det er sagt, så håper han aldri mer får spille vm og at han blir solgt til kokoligaen i Spania.

Endret av AllFather
  • Liker 5
Lenke til kommentar

Dere henter forresten Costa, han er ikke et hakk bedre en Suarez, ofte verre.

Det er jeg ikke enig i. Costa er gal og gjør mye dumt, ja, men Suares tar det litt til et nytt nivå ved å bite folk, spenne spillere i skrittet, eller å leke keeper i VM.

 

Jeg ville gitt ham ca25 kampers karantene og en advarsel om utestengelse på livstid fra all fotball ved gjentagelse. Og gitt han en psykolog selvfølgelig, han trenger jo hjelp...

 

Men det kan jo hende at Suarez prøvde å skalle Chielini, men så stakk tennene så langt ut at de ble i veien, og at det ble et slags bitt av den grunn...

Lenke til kommentar

- Sånt som skjer hele tida.

 

Det er egentlig bare trist at han faktisk uttaler seg i det hele tatt. Han burde egentlig bare holde kjeft.

 

Det som er enda mer fantastisk er jo lagkameratene som angriper Chiellini for å ville vise tannmerkene til dommeren. For hvem gjør slike horrible ting???? Bisletut liksom. Et lite bitt i skuldra og så skal man løpe til dommeren og sutre?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hadde vært fantastisk om han ble utestengt fra all fotball i 2 år. Det betyr at Liverpool ikke får penger for et salg og like mye midler til å forsterke.

Hadde vært fantastisk om jukseklubber som Chelsea/City ble utestengt fra fotball i 2 år og degradert til 3.divisjon. Det betyr at Chelsea/City mister alle medgangssupportere og vi igjen går tilbake til tidlig 90-tallet der disse klubbenes fans bestod av stolte fans.

  • Liker 9
Lenke til kommentar

 

Dere henter forresten Costa, han er ikke et hakk bedre en Suarez, ofte verre.

Det er jeg ikke enig i. Costa er gal og gjør mye dumt, ja, men Suares tar det litt til et nytt nivå ved å bite folk, spenne spillere i skrittet, eller å leke keeper i VM.

 

Skjønner ikke hvorfor alle skal kritisere keeperredningen til Suarez. Den var jo bare episk, og jeg vil ikke si det var stygt gjort, da han uansett fikk sin straff.
Lenke til kommentar

 

Hadde vært fantastisk om han ble utestengt fra all fotball i 2 år. Det betyr at Liverpool ikke får penger for et salg og like mye midler til å forsterke.

 

Kommer fra en som heier på et lag tuftet på økonomisk doping ,og hvor spillere ruller rundt på gresset slik at motstander skal få rødt kort.

Da burde Chelsea utestenges fra all fotball i to år.

Dere henter forresten Costa, han er ikke et hakk bedre en Suarez, ofte verre.

 

Nå som det er sagt, så håper han aldri mer får spille vm og at han blir solgt til kokoligaen i Spania.

 

 

Hva har det med saken å gjøre? Jeg synes bare Suarez burde utestenges, og selvfølgelig vil det være fordel om Liverpool ikke får penger for han heller.

Lenke til kommentar

Jeg har ikke tenkt å forsvare Suarez og oppførselen mot Chellini! Oppførselen er idiotisk.

Men har i etterkant av episoden sett en del ufint fra Unitedsupportere, i form av uttalelser og diverse manipulerte bilder.

Det er selvfølgelig lett å bli revet med og prøve å heve seg selv ved å trykke andre ned i dritten.

Men hvis en ser på hva Suarez gjorde, opp mot hva Roy Keane gjorde mot Alf Inge Haaland en gang i tiden, så er Suarez en godgutt i forhold!

Keane har i ettertid skrevet i egen biografi, at han gjorde det med vilje. Det er unitedspilleren sin det.

 

Men det er lett å glemme egen fortid og bare konsentrere seg om det som skjer akkurat nå. Det ser en jo i media og generelt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...