Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Jeg vil nok si at Suarez har et bedre liv enn folk flest, også de som sitter inne i Guantanamo.

Uansett, man kan synes at straffen er for streng til et bitt å være, men biting hører ikke til på en fotballbane og når dette var tredje gangen så gjorde det bare alt verre.

Suarez straffes, han kan ikke gå fri fordi Liverpool er så avhengige av ham. Han bet rett før han dro til Liverpool og han gjorde det i en Liverpool-kamp. Kanskje klubben burde ha gjort noe annet enn å støtte ham for å unngå å få nye repriser av alt det usportslige han har gjort?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Regner med at han var suspendert for Uruguay også de to (!) forrige gangene han har suspendert for klubben.

Så var det dette med å skille på ting.

FIFA kunne gått inn å straffet Suarez etter bittet i Ajax-drakta og i Liverpool-drakta, men det var de nasjonale forbundene som straffet Suarez.

Nå er det FIFA som arrangerer, og FIFA som straffer - da er det opp til FIFA om de ønsker å statuere ett eksempel, da det tross alt setter sporten i ett dårlig lys. Eller utestenge han i en del 'uviktige' landskamper.

Lenke til kommentar

- Jeg mistet balansen med åpen munn. Da ramlet jeg over Chiellini, og munnen min traff skulderen hans. Det var ikke noe bitt, fastslo Suárez i sin offisielle forklaring til FIFA.

 

Er det fortsatt noen som støtter Suarez? Jeg mener, biteepisoden er totalt idiotisk, men kan i det minste forsvares med at han var utilregnelig, det "klikka" for han. Det som provoserer meg mest er at han fortsatt nekter all skyld, og finner på en helt latterlig bortforklaring.

 

Mannen får nok støtte av idiotene i Uruguay, jeg blir mer og mer sikker på at det eneste Liverpool kan gjøre er å selge han.

Endret av knipsolini
Lenke til kommentar

- Jeg mistet balansen med åpen munn. Da ramlet jeg over Chiellini, og munnen min traff skulderen hans. Det var ikke noe bitt, fastslo Suárez i sin offisielle forklaring til FIFA.

 

Er det fortsatt noen som støtter Suarez? Jeg mener, biteepisoden er totalt idiotisk, men kan i det minste forsvares med at han var utilregnelig, det "klikka" for han. Det som provoserer meg mest er at han fortsatt nekter all skyld, og finner på en helt latterlig bortforklaring.

 

Mannen får nok støtte av idiotene i Uruguay, jeg blir mer og mer sikker på at det eneste Liverpool kan gjøre er å selge han.

Han har fått feil støtte av Uruguay, for hadde dette skjedd i Liverpool igjen, så hadde aldri Liverpools folk latt han tro dette var greit eller som han selv uttalte "dette er noe som skjer". Men det virker jo som alle i Uruguay nekter å innse realiteten. Som Dalglish nevner, han har blitt tatt ut av miljøet han var i i Liverpool, der han hadde respondert godt på behandlingen han fikk.

 

Disse uttalelsene rett i etterkant kan jo komme av at han rett og slett prøvde å frasi seg all straff slik at han ikke skulle bli kasta ut av VM. Men det er foruroligende å se at han fortsatt ikke har sagt noe mer forståelig om hendelsen i etterkant. Åpenbart at noe ikke er riktig med hans mentale tilstand, så da blir spørsmålet om det er riktig av Liverpool å vende ryggen til han. Men om han absolutt krever en overgang, så ser jeg for meg at Liverpool kan komme til å selge dersom prisen er rikitg.

 

Men for min del håper jeg han får behandling når han kommer tilbake til Liverpool og at han fortsetter i klubben. Denne episoden går jo ikke ut over merkevare-navnet Liverpool, men heller Suarez sitt.

Lenke til kommentar

 

 

 

Denne episoden går jo ikke ut over merkevare-navnet Liverpool, men heller Suarez sitt.

 

Der tar du feil, og det er derfor Liverpool vurderer å selge han. Det er skadelig for merkevaren å ha spillere som hele tiden drar navnet ned i møkka. Det er en grunn til at store spillere blir solgt når klubbene ikke trenger penger. I tillegg kan det skape indre problemer med at Suarez blir forskjellsbehandlet, eller at spillere tror at de kan slippe unna med å gjøre dritt - fordi Suarez slipper unna.

Lenke til kommentar

"Tomorrow we will meet in Barcelona with Liverpool's lawyers," he said.

 

Skal advokaten til Suarez ha sagt til Sky Sport.

 

Balbi also claimed Pere Guardiola, the agent brother of former Barcelona manager Pep Guardiola, will also be present at the meeting - something which will fuel claims Suarez could be set to move to the Nou Camp this summer

 

http://www1.skysports.com/football/news/12040/9363301/world-cup-luis-suarez-returns-to-uruguay-after-being-banned-from-football-for-four-months

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...