Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Som jeg sa i Suarez tråden;

 

Vet du hva, jeg er glad for at han gjorde det. Nå ble han ratt veldig uaktuell for klubber som snuser på å kjøpe han. Med unntak av Real Madrid selvsagt, de har nok av slike spillere fra før så der passer han jo inn. :p

 

Jeg bryr meg heller ikke så lenge han oppfører seg når han spiller for Liverpool.

Lenke til kommentar

 

Han gikk mot Chiellini før han beit/nikket han. Vil se bildene igjen, helst forfra før jeg dømmer. Leste på liverpool.no at ryktene sier 80 millioner pund for han. Sier selg jeg, kjøp midtstopper, bekk, ving og en skikkelig god spiss. Cavani er jo et godt alternativ.

 

Prisen kommer til å synke betraktelig. Kan jo lure på om det er noen interessenter igjen etter dette. Og nei, Cavani er et forferdelig alternativ. Treg, gammel og oppskrytt.

 

Like gammel som Suarez, jobber MER enn Suarez og treg er han ikke. Lurer på om du har sett Cavani spille i det hele tatt. Han var stjerna i Napoli og da presterte han til de grader, ligger bak skyggen til Zlatan i PSG, men har spilt ok til bra i de kampene han har spilt. Jeg står på mitt, en god erstatning.

Lenke til kommentar

Dermed sank han betraktelig i pris..

Nope. De var villige til å betale dyre summer for Suarez etter alt bråket i fjor med rasisme og biting.

En supersesong senere i ligaen og et tåpelig bitt i VM forandrer ikke stort og gjør han ihvertfall ikke mindre verdt enn i fjor.

Lenke til kommentar

 

Han gikk mot Chiellini før han beit/nikket han. Vil se bildene igjen, helst forfra før jeg dømmer. Leste på liverpool.no at ryktene sier 80 millioner pund for han. Sier selg jeg, kjøp midtstopper, bekk, ving og en skikkelig god spiss. Cavani er jo et godt alternativ.

 

Prisen kommer til å synke betraktelig. Kan jo lure på om det er noen interessenter igjen etter dette. Og nei, Cavani er et forferdelig alternativ. Treg, gammel og oppskrytt.

 

Real Madrid bryr seg ikke spesielt om sånt. Blir nok dit han ender.

Lenke til kommentar

Han bet definitivt. Man kan se tydelige bitermerker på skulderen til Chielini på bilder.

Ser sånn ut ja, tragisk.

Ikke det at nedskalling ikke er tragisk det også som jeg trodde etter å ha sett reprisen i vinkelen jeg fikk , men kan ikke skjønne den mannen.

 

Jegerøl tror ikke noen er så idiotisk, så tror heller han er kynisk.

Han vil bli solgt, har sikkert fått et tilbud på seg og vi har sagt nei.

 

På denne måten tvinger han frem et salg.

Lenke til kommentar

Det beste Liverpool kan gjere er å igjen tilgi Suarez. Forhåpentlegvis er dette det beste som kunne ha skjedd, og føre til at interessen frå Barcelona/Real Madrid vil forsvinne, og kjærleiken til Liverpool verte endå sterkare.

 

Det er ikkje tilfeldig at det er nettopp mot Chelsea og Italia desse biteepisodene har skjedd. Når ein ligg bak ein saktekøyrande buss på motorvegen, vil før eller seinare nokon miste hovudet og prøve seg på ei risikabel forbikøyring.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...