Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Yesil ute resten av sesongen. Voldsomt så skadeplaget han skulle være da. Stakkars fyr.

Bare selge hele fyren, for han fikk jo aldri sjansen når han var skadefri og i knallform.

Jeg har virkelig sansen for fyren. Tror han har potensialet til å bli en god spiss, men da tror jeg han må komme seg vekk fra Liverpool.

Trist, men sant...

Endret av Cappo
Lenke til kommentar

Dæven til spennende kamp for United mot Sunderland. Jeg beundrer evnen de har til å aldri gi opp og klare straffespark til tross for at Sunderland scoret ledermålet under 1 min før siste ekstraomgang var ferdig.

 

Men har vel på følelsen av at det blir litt ekstra straffesparktrening på Trafford i fremtiden. :p

Lenke til kommentar

Var vel ikke noe sjokk at den jævla plastikkklubben Chel$ki anført av pikksuger Mourinho gjør alt i sin makt for å fucke med oss. Heller ikke sjokkerende at FSG driter seg ut i jakten på å beholde så mye småpenger som mulig. Har John Henry sett mye på Norsk TV? Virket som taktikken er 'en krone her og en krone der...' Håper virkelig for BR sin del at han har noen ess i baklomma. Til alle Chelsea supportere som ser dette og blir fornærmet: dere er ikke drittsekker ALLE sammen.

Endret av Dysfuncti
Dobbelpost
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...