Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Villa er et sterkt bortelag, slo Arsenal og Chelsea. Vi tapte grunnet dårlig taktikk. 4-2-4 fungerer ikke for liverpool.
Det så vi igår, mot villa ifjor og mot Oldham i fjor. Steven Gerrard er ingen DM overhode og Kolo-Skrtel fungerer ikke bra sammen. Og når Coutiniho, Johnson og Aly viser årsverste da ble det for mye.

Lenke til kommentar

Vi ligger godt an i forhold til den viktige 4.plassen:

 

 

4 Liverpool (+25) 43p

-----------------------------

5 Tottenham (+3) 43p

6 Everton (+15) 41p

7 Man Utd (+11) 37p

 

Mtp at vi har så mange hjemmekamper mot topplagene så har jeg gode håp om å kjempe helt inn. Dog så skulle jeg likt at Spurs begynner å snuble litt. De virker sterke og har en veldig bra stall.

Lenke til kommentar

Vi ligger godt an i forhold til den viktige 4.plassen:

 

 

4 Liverpool (+25) 43p

-----------------------------

5 Tottenham (+3) 43p

6 Everton (+15) 41p

7 Man Utd (+11) 37p

 

Mtp at vi har så mange hjemmekamper mot topplagene så har jeg gode håp om å kjempe helt inn. Dog så skulle jeg likt at Spurs begynner åsnuble litt. De virker sterke og har en veldig bra stall.

 

Om everton slår WBA i morgen går de forbi..

Lenke til kommentar

Vi ligger godt an i forhold til den viktige 4.plassen:

 

 

4 Liverpool (+25) 43p

-----------------------------

5 Tottenham (+3) 43p

6 Everton (+15) 41p

7 Man Utd (+11) 37p

 

Mtp at vi har så mange hjemmekamper mot topplagene så har jeg gode håp om å kjempe helt inn. Dog så skulle jeg likt at Spurs begynner å snuble litt. De virker sterke og har en veldig bra stall.

Ser ofte at det blir nevnt som en fordel å ha igjen hjemmekamper mot topplagene og at det skal føre til større poengfangst. Forstår ikke helt den logikken.

 

1. Å møte et topplag er potensielt poengtap uavhengig av hjemme/bortekamp, slike oppgjør lever ofte sine egne liv.

 

2. Liverpool har igjen en god del bortekamper mot lag som kjemper på nedre del av tabellen. Ikke alle, men flere, er vanskeligere å møte på deres hjemmebaner.

 

Når det er sagt tror jeg Liverpool kommer til å cruise inn til 4. plassen så lenge Suarez holder seg skadefri og/eller ikke blir suspendert, men troppen er litt tynn og er helt klart mer utsatt enn f.eks oss i Spurs når det kommer til skader.

 

For å sette det på spissen så kan Spurs ende på alt fra 1. til 10. At vi ligger a poeng med dere med den store forskjellen i angrepsspillet og med alle skadeproblemene vi har hatt er noe jeg knapt forstår.

 

Så har vi jo Everton da, merkelig lag med en fantastisk undervurdert manager. Hadde tatt seg ut om de kniper 4. i år :)

Lenke til kommentar

Everton spiller mot West.Brom. i kveld. Regner med at Everton passerer Liverpool på tabellen etter den kampen.

Det betyr bare at neste kamp i PL blir utrolig viktig.

For dem få som ikke vet hvilken det er, så er det mot Everton, neste tirsdag, på Anfield. Vanligvis rivaler om best i byn, men nå også om 4.plass som betyr CL-kvalifisering.

 

Det er med andre ord lov å begynne å glede seg allerede.

 

Noen som tar på seg å lage kamptråd? Regner med at den vil få mye innlegg lenge før kampstart, og store mengder gjennom kampen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...