Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ryktes at Liverpool verdsatte Salah til £8m, og at Chelsea skal ha møtt det Basel forlangte, £16m.

Uansett hvordan Salah gjør det i den klubben, så er jeg fornøyd med at Liverpool ikke lar seg rive med og panikkhandler. Glad vi har business-folk som overveier ROI på en seriøs måte.

Lenke til kommentar

Forskjell på og rive med og panikkhandle og by f.eks £12m og få dealen gjennom før andre snapper hoved targete vårt. Som tusen ganger før.

 

Men hva om han ikke er så god at det kan forsvares et utlegg på £12m? Skal man betale overpris bare for å være føre-var? Skal slike metoder brukes om alle transfers? Slenge på et par mill, pytt pytt, bare for å være 100% sikker på at noen andre ikke kommer inn i bilder? Nei, slik vil ikke jeg ha det hvertfall.

 

 

 

Er vel ikke et panikk-kjøp om man har holdt et øye med han såpass lenge?

Hvis posten fra RAWK stemmer altså.

 

Nå tenkte jeg ikke på det da, at man handler uten kunnskap om spilleren, men mer at man kan få panikk for at en annen klubb viser interesse for spilleren, og uansett må føye seg for hva selgende klubb forlanger.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Vet da faen jeg. Det er uansett naivt å tro at Salah ville kommet til oss når en klubb som Chelsea kommer på banen.

Så selv om Basel hadde akseptert vårt bud så er det jo ingen garanti for at spilleren ville kommet.

 

Jeg skjønner meg heller ikke på Chelsea. Ser ikke for meg at de blir styrket av å selge Mata og kjøpe Salah.

Og selge Mata til en konkurrent er jo enda dummere.

 

Men samme det, jeg syns uansett ikke at det er offensivt det bør prioriteres når det kommer til kjøp dette vinduet.

Lenke til kommentar

Det kan bli en spennende avslutning på overgangsvinduet. Ryktene sier at Salah ikke vil gå til Chelsea i frykt for å ikke få spilletid, noe som ville vært fornuftig IMO. Samtidig vil ikke Chelsea selge Mata før Salah er i boks som erstatter. Det hadde jo vært fantastisk for Liverpool.

 

Ryktes også at vi prøver å hente Romulo fra Spartak Moskva, en spiller Chelsea er ute etter. Han skal være en erstatning for Lucas.

Lenke til kommentar

Oppsummering av det jeg leste på twitter (en eller annen med "inside info", kremt host hark).

 

Liverpool og Basel var enige tidlig i fjor sommer om overgang nå i januar.

Spiller og Liverpool er også enig om alt av kontrakter.

Så kommer vinduet, Liverpool legger inn et bud lavere en det som vi hadde avtalt tidligere.

Basel blir sur og pimper han ut til andre.

Vi kommer med nok et lavt bud, de blir irritert.

Så begynner Newcastle å lukte på spilleren, og vi kommer med et bud som er likt det som var avtalt i børjan, de dobler prisen.

Chelsea kommer på banen, de er enig med klubb.

Spiller nøler fordi han tror ikke han får nok spilletid der, og venter heller på en tredje klubb hvor han slipper tvilen i Chelsea eller rotet med Liverpool.

 

 

Om dette er sant eller ikke skal ikke jeg si noe om, men hvis det så er er det rotete av oss.

En avtale er en avtale, uansett hvilken form den kom i. Hvis vi da har kommet med et skambud så fortjener vi ikke å få en spiller.

 

Håper uansett spilleren kommer en plass hvor han får utvikle seg. Ingenting er tristere en spillere med potensiale som blir stallfyll. Da foretrekker jeg at de heller går til andre klubber.

 

Det gjelder uansett hvem de er hos eller hvem de går til.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...