Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vi fortjente dette etter City og Chelsea-kampene. That's life.

 

Karma.

 

Kunne ikke si det bedre. Endelig en dommer på vår side etter noen kamper med et par tvilsome avgjørelseer. Tross skadekaoset i forsvarsrekken, skal vi kunne prestere bedre enn dette i forsvaret. Kolo har imponert meg i store deler av sessongen, men i dag var han enkelt og greit ikke god nok sammen emd en Skrtel som må gå på noe stoff før hver enkelt kamp. Markeringsfeil, holding og dårlige klareringer er blitt til en vane for oss røde, og jeg må si meg utrolig skuffet over at dette ikke er noe det fokuseres MYE mer på. Håper på en stopper i januar, som kan gå foran som et eksempel sammen med Agger, og virkelig vise hva slags holdninger og prestasjoner som forventes når du spiller for en så stor klubb.

Lenke til kommentar

Aly må ivertfall sendes tilbake, vi MÅ handle venstrekant da franskmannen ikke holder mål overhode.

Herregud hvor elendig han var idag. Horribel spiller i de fleste kampene han har fått sjansen(Fa-cupen er vel det eneste unntaket) Liverpool fortjener bedre enn den mannen.

 

Det ser blekmørkt ut for kjøp denne transfervinduet, men håper Brendan Rogders og eierne finner en passende spiller for denne rollen.

Heldigvis så var John Henry på stadion idag og observerte at vi sårt trenger forsterkninger i

backrekka.

Endret av Danielzu
Lenke til kommentar

Brannfakkel:

 

Riise på 6/18 mnd kontrakt? En backup som elsker klubben og lett kan gå om 6/18 mnd. Da kan en få litt tid til å finne en fast backup eller fått utviklet en av våre unge.

 

NB! Dette må sees på om vi ikke får hentet en som er god nok i dette vinduet og alternativet blir å fortsette med Cissokho i stallen.

Endret av YNWA32
Lenke til kommentar

No worries! Flanagan er snart tilbake! ;)

 

Vet ikke hva slags backer som er tilgjengelig. Eneste jeg har hørt er mye rykter om Montoya.

Uten at jeg har sett mye til han, men snakket mener at han hadde vært en god signering med sine allsidighet.

Hadde følt meg tryggere med en ny VB enn med Flanno som fast back up for Enrique.

Lenke til kommentar

Brannfakkel:

 

Riise på 18 mnd kontrakt? En backup som elsker klubben og lett kan gå om 18 mnd. Da kan en få litt tid til å finne en fast backup eller fått utviklet en av våre unge.

Riise har vært ganske dårlig for Fulham de siste to årene, samt nå har han fått det i seg at han vil bli trener!

Han har jo null bakkekontakt overhode. Neitakk.

Lenke til kommentar

Ser den, men tror han er bedre en Cissokho.

 

PS! Er det bare meg som mener at Rodgers har bommet grovt på sine lån?

 

- Sahin

- Cissokho

- Moses

 

Er det flere lån?

 

Føler også at utlåns spillerne Assaidi/Suso/Borini hadde vært bedre for troppen denne sesongen en Moses/Alberto/Aspas.

 

Hva mener dere?

 

Etter 6 mnd vil jeg påstå at kun Mignolet og Sakho har levert bra. Toure veldig god i starten, Alberto/Ilori fått for få sjanser og Moses/Aspas har vært katastrofe.

Lenke til kommentar

Ser den, men tror han er bedre en Cissokho.

 

PS! Er det bare meg som mener at Rodgers har bommet grovt på sine lån?

 

- Sahin

- Cissokho

- Moses

 

Er det flere lån?

 

Føler også at utlåns spillerne Assaidi/Suso/Borini hadde vært bedre for troppen denne sesongen en Moses/Alberto/Aspas.

 

Hva mener dere?

 

Etter 6 mnd vil jeg påstå at kun Mignolet og Sakho har levert bra. Toure veldig god i starten, Alberto/Ilori fått for få sjanser og Moses/Aspas har vært katastrofe.

Der er vi enig, de lånene vi Brendan Rogders har fåre tatt seg har vært bommerter hele hurven, men bra de kun varl ån og ikke kjøp.

Borini og Assaidi kommer tilbake til liverpool styrket ut av låneperioden og om de ikke selges så kommer de til å gjøre benken vår mye mer spennende.

 

Sagt det før og sier det igjen, Liverpool hadde vært bedre ut om de beholdt Borini og ikke kjøpte Aspas.

Endret av Danielzu
Lenke til kommentar

Sant, Flanagan er vel ikke akkurat den jeg ønsker som backup heller. Men han har da ikke gjort det SÅ dårlig der.

Alternativt kan en jo bruke Kelly høyre og Johnson venstre.

 

Ilori var aldri tiltenkt en plass på laget denne sesongen dessverre. Skjønn det den som kan, han er tross alt passert 20.

Skulle likt å sett han i FA Cupen for å se om han er noe særlig. Hvis de ikke har tenkt å bruke han, så lån han ut asap.

 

Moses og Cissokho har vært katastrofe. Takk og lov at det bare er snakk om lån.

 

Å låne ut Suso var det riktige valget. Alt for mange andre spillere i hans posisjon i troppen pr. idag.

Men jeg skal være enig i at kjøpet av Alberto var veldig rart når vi allerede har Suso.

 

Borini kanskje litt av det samme. Kunne beholdt han i klubben og droppet å kjøpe Aspas.

 

Jeg mener at klubben bør bli flinkere til å kjøpe spillere som er like bra eller bedre enn de vi har fra før.

Ikke bruke masse penger på backup-spillere. Er det noe vi har nok av så er det backup-spillere. :p

Det vi trenger er spillere som kan gi hverandre skikkelig konkurranse, ikke spillere som er bittelitt bedre som backup enn de vi allerede har.

 

Uansett så blir det spennende å se om det kommer noen i dette vinduet, eller om vi satser alt på å kvalifisere oss til Champions League og heller handle litt dyrere i sommer.

Endret av Cappo
Lenke til kommentar

Our Premier League defensive record over the last few seasons;

 

2013/2014, 26 Conceded, 1.23 per game (so far)

2012/2013, 43 Conceded, 1.13 per game

2011/2012, 40 Conceded, 1.05 per game

2010/2011, 44 Conceded, 1.15 per game*

2009/2010, 35 Conceded, 0.92 per game

2008/2009, 27 Conceded, 0.71 per game

2007/2008, 28 Conceded, 0.73 per game

2006/2007, 27 Conceded, 0.71 per game

2005/2006, 25 Conceded, 0.65 per game

2004/2005, 41 Conceded, 1.07 per game

2003/2004, 37 Conceded, 0.97 per game

 

Solide tall.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...