Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

banansplitt™ skrev (1 minutt siden):

"Menn suger". Det er denne holdningen som er mye av problemet her. Menn er voldelige rovdyr som voldtar. Jeg sitter med null statistikk på dette men jeg vet at overgrep fra kvinner er svært utbredt. Selvfølgelig på en annen måte av naturlige årsaker, men jeg tror nok overgrep den veien er veldig "underrapportert", og ikke like traumatiserende for offeret/mannen. Allikevel burde det ikke være noe forskjell.

Jeg er mann, og jeg mener alle menn har et kollektivt ansvar for å anerkjenne at det dessverre stort sett er menn som begår overgrep. Og ja, også at menn suger og må bli bedre generelt. Det betyr ikke at jeg ikke skjønner at det også selvfølgelig skjer andre veien, og at dette helt garantert også er underrapportert.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nå er det visst plutselig under en uke til seriestart for United.

Hva som er den foretrukne elleveren til Ten Hag nå er det en del usikkerhet rundt. Ut fra pre-season blir det vel noe sånt:

Onana
Dalot - Varane - Martinez - Shaw
Bruno - Casemiro - Mount
Antony - Rashford - Garnacho

Eriksen, Sancho og Wan-Bissaka er nok de andre som er nærmest.

Det er dessverre en del skader: Højlund, Martial, Malacia, Mainoo, Henderson og Amad.

Hva tror dere?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Med tanke på lønn og hvor langt bak i rekken han er i United så synes jeg dette var grei sum. Det frigjør ganske mye i budsjettet med tanke på å hente inn ny spiller og ffp. Ønsker ham lykke til videre og håper han slipper unna hets fra egne supportere i WH.

Angående salg av spillere så leste jeg at Beckham er den United har fått mest for av egenutviklede spillere, 25M£.

Så om McT forsvinner i sommer kan han sette ny overgangsrekord.

Lenke til kommentar

Veldig fornøyd å få 30m pund for Maguire, selv om ble ganske tapsprosjekt prismessig kontra da han ble kjøpt.. 🫣

Er nok best for spiller og klubb at han blir solgt. Er ikke måte på all hetsen han har fått, selv om han gjør en ok kamp. Tror han blir bra match med West Ham. Klubb som passer han bra. Får håpe han får slippe hets fra egne supportere der hvertfall.

Ryktes erstatter kan bli Todibo, Tabsoba eller Pavard. Blir spennende på markedet fremover!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...