Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noen som er medlem i supporterklubben og kan si noe om kvaliteten på artiklene de har?

Meldte meg ut for flere år siden, men vurderer nå digitalt medlemskap for å få med meg flere av artiklene de har. Men er det verdt det, eller er det bare svada alt de kommer med?

Ofte virker det som de skriver ting bare for å skrive noe. Bryr meg svært lite om hva tidligere spillere gjør nå, når de har bursdag, gifter seg eller om de bytter klubber. Vil ha gode taktiske analyser og historiske artikler.

Endret av ProphetSe7en
Lenke til kommentar
torbjornhb skrev (40 minutter siden):

Anbefaler United.no på det varmeste. Så vidt jeg vet er vel United.no en av de mest troverdighe nettsidene når det kommer til nyheter rundt Manchester United. Synes det er maks valuta for penga🙂

Er enig, de har mange gode artikler som ofte er veldig nyanserte :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Jakobk skrev (3 minutter siden):

De har den type saker i en samleartikkel som heter «Notiser,» så er sjelden mer enn en overskrift med slike ting.

Det er bra.

Sjekket nå, fant da "Opprørt Ferdinand", "...Fyller år" og "Legger Opp" som er artikler jeg personlig anser som bortkastet på forsiden. De kunne godt samlet alle disse artiklene under Notiser som du sier.

Så lenge det ikke oversvømmes av slike nyheter går det greit, og det er helt sikkert noen andre som ser verdien i slike nyheter selv om jeg irriterer meg over det 😅

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...