Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Var mange av de beste som hadde ferie etter landskamper mot Leeds. Det er ny kamp mot Real Madrid natt til i morgen, så det var derfor det var et ungt lag mot Wrexham.

A-laget spilte mot Arsenal natt til søndag. Det var den første kampen på i USA i sesongoppkjøringen, og den første kampen de fleste var tilbake.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Snakk om uflaks. Skadet etter bare ett minutt av kampen da Rodrygo falt oppå ham. Håper det ikke er ille, men denne kampen var jo så viktig for Mainoo. Kunne han gjenta det han gjorde mot Arsenal, mot en bedre motstander? Det må Ten Hag vente lengre for å finne svar på.

Leser at det var en god kamp av United, men at Real Madrid var litt bedre. Jevnt og tett. United hadde dog flest sjanser, men klarte ikke sette dem i mål. Flere journalister skriver at kampen viste hvor mye United trenger en spiss.

Endret av Snikpellik
  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar

Så ikke kampen selv bare leste, men viser igjen hvor viktig er med en klassisk 9er på laget som setter sjansene. Sett det samme i pre-season kampene før og. Skaper veldig mye men omsetter ikke sjansene til mål. Jeg tror det ikke er nok med Højlund inn på topp. Jeg regner ikke Martial som et annet alternativ siden han er skadet halve sesongen. Rashford er klart best på kant synes jeg og skaper mest der. 

Højlund er kun 20 år og det hviler mye press på hans skuldre til å være main spiss i en så stor klubb. Kanskje mest Ideelle hente en som Taremi på Porto i tillegg billig..

 

Ett stikk til Glazers?🫢

 

Endret av ReaveЯ
Lenke til kommentar

Det siste der nå er at det kan komme avklaring rundt situasjonen med han før kampen mot Wolves mandag 14 august. 

 Blir det ikke ett spisskjøp til så kan han fort vise seg å være viktig å ha med videre. Men håper all fakta blir lagt på bordet og høre det fra hans side. Ett intervju eller noe. Men støtter avgjørelsen til klubben uansett.

Endret av ReaveЯ
Lenke til kommentar
1 hour ago, banansplitt™ said:

Hvilke videoer var dette?

Dama hans la ut bilder og videoer med lydklipp og sånt på insta(hvis jeg ikke husker feil). Det var slik saken starta, og det var liten tvil om at Greenwood var skyldig. De ble fjernet etter noen dager da så vet ikke om du finner de lenger.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...