Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Et par unge gutter med i troppen som skal møte de unge guttene i Sveits i morgen kveld:

Keepere: David de Gea, Tom Heaton, Matej Kovar

Forsvarsspillere: Eric Bailly, Diogo Dalot, Victor Lindelöf, Harry Maguire, Luke Shaw, Raphaël Varane, Aaron Wan-Bissaka

Midtbane/angrep: Bruno Fernandes, Fred, Jesse Lingard, Juan Mata, Nemanja Matic, Paul Pogba, Jadon Sancho, Donny van de Beek; Anthony Elanga, Mason Greenwood, Antony Martial, Cristiano Ronaldo

Fortsatt ingen McTominay, Cavani eller Henderson.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Sånne kamper gjør at jeg mister troen på edelt metall under OGS. Han bommer litt for ofte med taktikk underveis i kamper. Godt forberedt, særlig mot lag som har en tydelig spillestil, eller tydelige trekk, men når en trenger en taktikker underveis på grunn av endring i forutsetningene, så trekker vi det korteste strået for ofte.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

En hel omgang på kunstgress med 10 mann, det holder sjeldent inn i en Champions League-kamp. Men det kunne og burde blitt et poeng hadde det ikke vært for tabben til Lingard.

Tror ikke resultatet trenger å ha så mye å si, og er glad vi så ut til å unngå skader. Forrige gang vi spilte på kunstgress i Europa røk vi på flere.

Fint også at denne smellen kom i første kampen, masse kamper og tid å rette opp på. Også fint at den kom i CL og ikke i ligaen.

En ting som ikke er nevnt så mye: den assisten fra Bruno! Wow, for en pasning.

Endret av Snikpellik
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Gud bedre hvor lite som skal til for at vinden snur. Tapet i går skulle ikke skjedd, men det er et par enkeltspillere som gjør grove feil og det fører til et tap. Hadde ikke disse grove feilene skjedd så hadde vi vunnet, og om det ikke hadde vært en overbevisende seier ville vi sagt at det kjennetegner et mesterlag å vinne på dårlige dager. Sikter ikke til noen spesielle her inne altså, mer generelt. Det skal seriøst ikke en dritt til. Det er så langt fra hvordan jeg ser situasjonen, hvor jeg mener Solskjær har gjort en helt eksepsjonell jobb jeg tror få managere ville klart med en klubb i den tilstanden United var i for 3 år siden. Vi har jo fått se tre eksempler på høyt respekterte, meriterte managere som ikke klarte det. Alt imponerer meg med Solskjær. Valgene han tør å gjøre, hvordan han håndterer stjernespillere, spillere som er "ferdig", media, mind games med andre managere osv. Han er stødig. Han har heller ikke fått bygget ferdig laget sitt, så jeg forventer overhodet ikke et stort trofé denne sesongen. Neste sesong burde vi være med å kjempe om det.

  • Liker 6
Lenke til kommentar

Ikke skjønner jeg hvordan idioter kan skylde på Solskjær når flere spillere begår grove personlige feil som gjør at resultatet blir som det blir.

Er jo ikke Solskjær som spiller kampen. Er jo ikke han som gjør disse feilene.

Selv om jeg er Liverpool-fan så er jeg veldig imponert over Solskjær og hva han gjør med laget. Bare dere ikke vinner ligaen og CL så er det greit. 😛

Lenke til kommentar

Er kanskje litt forskjellige tenkemåter og. Noen er mer reaksjonære og «lever fra kamp til kamp» i mangel på bedre måte å si det på, mens andre kanskje tenker litt større og ser mer på de store linjene, utviklingen over tid osv. De fleste er nok et sted mellom der, også varierer det litt i hvilken grad man tenker den ene eller andre retningen.

Lenke til kommentar
Cappo skrev (35 minutter siden):

Er jo ikke Solskjær som spiller kampen. Er jo ikke han som gjør disse feilene.

Er enig i at det mest er OGSs feil. Laget fungerte klart for dårlig med en mann mindre, til å være et lag på sitt nivå.
Så dette var ikke bra.
Heldigt kanskje at de andre spilte uavgjort. OGS er nødt til å rette opp dette, med å få laget videre fra gruppa, eller så kan han få problemer tror jeg.

Lenke til kommentar
21 hours ago, Delvis said:

Er enig i at det mest er OGSs feil. Laget fungerte klart for dårlig med en mann mindre, til å være et lag på sitt nivå.
Så dette var ikke bra.
Heldigt kanskje at de andre spilte uavgjort. OGS er nødt til å rette opp dette, med å få laget videre fra gruppa, eller så kan han få problemer tror jeg.

Jeg skjønner ikke greien, de får et rødt kort og må da omstille. Samtidig som at de spiller på en elendig bane, der alle hadde ræva touch hele gamet og risikoen for skade er vesentlig større. Han velger å bytte av våre to viktigste spillere og sier i intervjuet etterpå at han tenker på skader. Det ser ut som det går til en grei uavgjort før Lingard mister hodet totalt.

 

Krisemaksimering som vanlig etter en dårlig kamp ødelagt av personlige feil. 

Endret av .berZerk
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Dette er oppsiktsvekkende og beskrivende for mediers suppekoking på negativitet rundt Solskjær. Og presseetisk forferdelig.

TV 2 fjernet Solskjær: - Uakseptabelt
https://www.dagbladet.no/kultur/tv-2-fjernet-solskjaer---uakseptabelt/74231510

Sitat

Det har kommet kraftige reaksjoner etter TV 2 la ut en sak om Ole Gunnar Solskjær. Kanalen brukte nemlig et manipulert bilde der Solskjær var fjernet.

På onsdag hadde TV 2 en nettsak på der TV 2s eksperter stiller seg kritiske til Manchester United-manager, Ole Gunnar Solskjærs lederstil. Saken hadde tittelen «- Solskjær framstår ikke som den sterkeste lederen».

Det er derimot bildebruken til TV 2 som har skapt kraftige reaksjoner i sosiale medier. I saken fra TV 2 ble det brukt et bilde fra sidelinja i kampen der Ole Gunnar Solskjær sto.

Problemet er at Solskjær har blitt fjernet fra bildet som TV 2 publiserte. Det er altså manipulert.

E1425FA6-1F59-4194-A312-507F538BAB38.png.4896b28ce99e618589e7ed47512aa910.png

E2E67CFE-9891-4287-ABAE-B31C43C67CAF.png.9ef7a8ddf7834554a9815679725e7764.png

Lenke til kommentar

For en fryktelig frustrerende kamp, men takk høyere makter for 3 poeng.

Harry var helt grusom i dag, helt ute å kjøre ved flere anledninger.

Ronaldo som ikke får straffe, sikkert mye fordi han overdriver så til de grader, uten at det skal ha noe å si.

Fred som gang på gang bommer på taklinger og pasninger.

Selvsagt en del positivt også, men akkurat nå er det mye frustrasjon som henger igjen sammen med glede over 3 deilige poeng

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...