Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
blured skrev (1 time siden):

Tre digge poeng!

Men det bekymrer meg hvor dårlige vi er på å stå imot press. Og helt ærlig skuffende at Matic, uten landskamper/EM i sommer, ikke har klart å trene opp en fitness som gjør at han klarer å bidra for oss fra start.

Matic er ikke god nok for det laget, vinner ikke PL eller CL med Matic. 

Lenke til kommentar
ProphetSe7en skrev (På 28.8.2021 den 6.10):

Så dere mener vi skal kjøre en PSG mot Cavani? Var det ikke slik de behandlet ham også, fjernet nr 7 fra han fordi noen andre krevde det?

Vi må gjerne gi Ronaldo nr 7, men kun om Cavani tilbyr å gi fra seg nummeret. Synes det er en uting å "ta" nr fra spillere.

Vi kan vel gi Ronaldo nr 7 dersom Cavani forsvinner, med tanke på PL sine regler. Men ikke om han blir værende siden han er registrert med det denne sesongen.

Har forøvrig en følelse på at han velger 37

Nå vet jeg ikke hvor ung du er. Og om du husker debuten til CR og alle kampene etter det for United. Han er en legende i United. Og forstår ikke Cavani det så er han en dårlig lagspiller. 
 

At CR kommer tilbake etter 12 år borte er den høyeste kjærlighet en United supporter kan få smake på. 
Eneste som kunne toppet dette er om Cantona plutselig ble 30 år å gjorde comback for United 😂

Så stort er dette. når CR entrer Old Trafford 11 september kommer stadion til å eksplodere. 
Så stort at om man sier 9/11 til United fans så er det ikke new york og terror folk tenker på, men noe positivt. Noe guddommelig. Utenomjordisk som den bortkommende sønn, som endelig har funnet veien hjem igjen. 

Fotball er ikke bare fotball. Det er større en religion.

 

Lenke til kommentar

Troppen er i ferd med å bli litt ubalansert, det vil si at vi har litt for mange spillere der framme.

Ronaldo
Cavani
Greenwood
Rashford
Sancho
Martial
Lingard
James
Elanga
Shoretire
Mejbri

Diallo (lånt ut)
Chong (lånt ut)
Pellistri (lånt ut)

Snart stenger vinduet, men det er ingen særlig sterke rykter om noen ut. Det burde kanskje være sånn at minst én må ut permanent nå, og kanskje en til i januar ut fra hvordan sesongen går, for noen vil få lite spilletid. Ligger mest i kortene at det er Daniel James. Kan ikke se for meg veldig mye spilletid på han denne sesongen, spesielt ikke dersom Lingard blir i United. Bør være god interesse for James i Premier League. Martial tror jeg blir værende.

Håper også at det blir utlån i orden på Elanga, Shoretire og Mejbri. Disse tre bør alle være klare for spilletid på seniornivå nå. 

Gjengen vi sitter igjen med da vil ha høy kvalitet, og vi vil fortsatt ha bredde. Kanskje Elanga blir værende dersom Solskjær ser at han kan ha noe å bidra med allerede.

Endret av Snikpellik
Lenke til kommentar
Elpapi skrev (35 minutter siden):

Nå vet jeg ikke hvor ung du er. Og om du husker debuten til CR og alle kampene etter det for United. Han er en legende i United. Og forstår ikke Cavani det så er han en dårlig lagspiller. 
 

At CR kommer tilbake etter 12 år borte er den høyeste kjærlighet en United supporter kan få smake på. 
Eneste som kunne toppet dette er om Cantona plutselig ble 30 år å gjorde comback for United 😂

Så stort er dette. når CR entrer Old Trafford 11 september kommer stadion til å eksplodere. 
Så stort at om man sier 9/11 til United fans så er det ikke new york og terror folk tenker på, men noe positivt. Noe guddommelig. Utenomjordisk som den bortkommende sønn, som endelig har funnet veien hjem igjen. 

Fotball er ikke bare fotball. Det er større en religion.

 

Husker fint hans første kamp for United.

Men som jeg har prøvd å få frem så husker jeg også alle gangene han gikk ut i media og ønsket seg vekk, hvordan det pågikk i flere år til han fikk viljen sin og endelig fikk dratt til Real.

Jeg husker også alle gangene han i ettertid har brukt United sin kjærlighet for ham til å få bedre kontrakter opp igjennom årene.

Og jeg husker hvordan han for få dager siden fridde til city og var mer eller mindre klar for dem, men at flere nåværende og tidligere personer i United måtte overtale han til å velge United fremfor city.

Tenker det er helt greit å ha forskjellig syn på hans oppførsel ovenfor United opp igjennom årene.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Ole uttalte seg litt ang karantene, landslagssamling og Fred/Cavani.

Sitat

https://www.manchestereveningnews.co.uk/sport/football/football-news/man-utd-red-list-internationals-21422524

"I don't want to be the manager who always moans, but it's a fact that if you have to have 10 days in a hotel quarantining with no chance to train, no chance to keep your fitness up then you'll need another 10-14 days to get back up to fitness again and then you've got to fly again.

"It's an impossible situation for the clubs, it's an impossible situation for the players. We understand that there are rules and broader issues here, that's why we have to follow the rules and get on with it.

"I don't want to be the moaning one but if there was a choice for me, playing for Norway or playing for Man United, I know who my employer is. Yes, it's my country but the rules are as they are at the moment. Anyway, I'm not a player any more."

Synes i det hele tatt at det er håpløst at det arrangeres landslagssamlinger nå.

En burde løst det ved å avlyse alle samlinger, endret terminlistene til å spille klubbkamper også i de ukene. Også samlet hele VM-kvalifiseringen til neste sommer.

Forventer at Cavani kommer til å dra. Litt mer usikker på Fred.

Endret av blured
Lenke til kommentar
blured skrev (10 timer siden):

En burde løst det ved å avlyse alle samlinger, endret terminlistene til å spille klubbkamper også i de ukene. Også samlet hele VM-kvalifiseringen til neste sommer.

Ingen tvil om at noe burde vært gjort, og jeg synes at du skisserer en fornuftig løsning. FIFA burde ha en mann på diskusjon.no. Dette da om ikke Sniks løsning kunne gjennomføres. Det må jo være den beste løsningen for alle parter?

 

Cavani reiser ikke til Sør-Amerika for VM-kvalik. Fotballforbundet til Uruguay har annonsert at de på grunn av situasjonen rundt engelske spillere har kansellert uttaket av Edinson Cavani. Cavani er sikkert skuffet, så får håpe at han klarer å holde hodet på rett plass, og gjøre en god jobb for arbeidsgiver.

 

Endret av Jakobk
  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...