Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Litt bekymra for Lingard. Lenge siden han har levert så mye mer enn godt press og løpskraft. Riktig nok vært tredje sist på en del mål, blant annet mot Chelsea, 

 

Var faktisk tredje sist på målet i går også. Lingard var en av de bedre sist mot Chelsea, men i går hadde han ingen stor kamp. Synd det er få alternativer offensivt, men kanskje får Pereira eller Mata tillit fra start i neste match. Får bare krysse fingrene for at målpoengene kommer fra Lingard snart.. vi trenger alle mann.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Som noen skreiv på united.no. Hvorfor skal vi låne han ut nå, og attpåtil betale mye av lønna hans uten å få nytte av han når det fort kan bli tynt der fremme utover sesongen. De eneste som tjener på dette er eierne, vi som supportere har ingenting igjen for at klubben sparer noen kroner på lønna hans.

Endret av Tåkefyrste
Lenke til kommentar

Må le litt når jeg leser i media rundt om kring i dag og ser hva Neville og Carragher snakket om på Sky i går. Absolutt ALT handler om straffen, om at Pogba er "arrogant" og at man absolutt ikke skal dele på straffer. Vel, Rashford sa senest etter Chelsea-kampen til Sky at han og Pogba deler på straffene.

Ingen som sa noe da, Neville satt i studio da også. Hadde Pogba scoret ville det sannsynligvis blitt hyllet at de deler ansvaret. Ingenting om Pogbas raid som førte til straffen.

 

Jeg er vanligvis veldig skeptisk til å peke på "agendaer" og slike konspirasjoner, men jeg synes det begynner å bli fryktelig irriterende med all demoniseringen av Pogba hele tida, hver eneste uke. Vet at britisk media er noe for seg selv, men det begynner å gå litt vel langt, det er urimelig og det er feil.

 

Svært lite om resten av kampen er det og. Ville avisene sett slik ut om De Bruyne bommet på straffe?

 

screenshot_2019-08-20_at_06.59.23.png?it

 

screenshot_2019-08-20_at_06.58.52.png?it

 

screenshot_2019-08-20_at_06.58.36.png?it

 

screenshot_2019-08-20_at_06.59.14.png?it

Endret av Snikpellik
  • Liker 2
Lenke til kommentar

100% enig, Snik. Vi tapte 2 poeng i går, uavhengig av straffen. Selv om det er kjedelig, så er det ingen grunn til å krisemaksimere. Forkastelig både dette her og rasismegreiene etter kampen i går.

 

Så er det en annen sak om det er lurt at en som har bomma på 4/11 straffer bør være straffeskytter.

 

Bra at Maguire slår ned på rasismen mot Pogba. Leder og fremtidig kaptein

 

 

Endret av Ibrahimovic
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Må le litt når jeg leser i media rundt om kring i dag og ser hva Neville og Carragher snakket om på Sky i går. Absolutt ALT handler om straffen, om at Pogba er "arrogant" og at man absolutt ikke skal dele på straffer. Vel, Rashford sa senest etter Chelsea-kampen til Sky at han og Pogba deler på straffene.

 

Ingen som sa noe da, Neville satt i studio da også. Hadde Pogba scoret ville det sannsynligvis blitt hyllet at de deler ansvaret. Ingenting om Pogbas raid som førte til straffen.

 

Jeg er vanligvis veldig skeptisk til å peke på "agendaer" og slike konspirasjoner, men jeg synes det begynner å bli fryktelig irriterende med all demoniseringen av Pogba hele tida, hver eneste uke. Vet at britisk media er noe for seg selv, men det begynner å gå litt vel langt, det er urimelig og det er feil.

 

Svært lite om resten av kampen er det og. Ville avisene sett slik ut om De Bruyne bommet på straffe?

Avisene er anti United, gjør alt de kan får å skape negativitet rundt klubben og med Pogba denne gang såklart.

Endret av Uderzo
Fjernet bildene i sitat
Lenke til kommentar

Ikke enig i at straffen er god. Om man ikke sender keeper feil vei, så bør den være utagbar. Som Rashford sin mot Chelsea for eksempel. Straffen til Pogba var ikke langt nok til siden, og i keeperhøyde. Ikke nok med styrke når plasseringen er så svak

 

Enig i at målet til Neves er nydelig. Tror de Gea er på den. Skulle hatt en størrelse større hansker. Viktig at han er oppe med motsatt arm på de der, selv om det ikke ble redning denne gangen. Husker et par slike i farten, dobbeltredningen i kampen mot Everton hvor Falcao avgjorde, i tillegg til redningen på frisparket til Mata for Chelsea.

Lenke til kommentar

Britisk media tar ofte de største stjernene. Har tradisjon for det. Pogba er superstjerne. Da får han dette kjøret mot seg i media.

 

United er heldig som har han. Pogba hører vel egentlig til i en bedre klubb? Men nå får vi se hvordan United gjør det denne sesongen. Personlig tror jeg ikke de vinner noe. Dessverre.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

United spilte en treningskamp mot Sheffield United bak lukkede dører på tirsdag. 

 

De som startet var Sergio Romero, Diogo Dalot, Chris Smalling, Phil Jones, Matteo Darmian, Juan Mata, Nemanja Matic, Andreas Pereira, Angel Gomes, Alexis Sánchez og Mason Greenwood. Garner og noen andre unggutter var også involvert. 

 

Resultatet ble 3-1 til United, etter mål av Pereira, Greenwood og Gomes. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Pressekonferanse med Solskjær før Palace. Ikke overraskende var fokuset fra journalistene IGJEN på en helt vanlig straffebom. En sak som har tapetsert mediene både i England og Norge siden mandag kveld. Skjønn det den som kan, men nå begynner det å bli frustrerende hvor mye suppe de skal koke på absolutt ingenting.

 

Solskjær ble tydelig irritert av spørsmålene, så han var mer ordknapp enn vanlig på de resterende.

 

Hvem tar den neste straffen?

– Jeg er helt sikker på at dere vil se Paul Pogba score på et straffespark for Manchester United igjen. Vi får se når vi får den neste. Marcus Rashford og Paul har fortsatt ansvaret.

 

Har Marcus et problem med situasjonen?

– Nei. Ikke bli overrasket hvis Marcus eller Paul scorer på den neste. Det er ingen krangel mellom de to. Det var skuffende at vi ikke vant kampen, men det er alltid vanskelig når du ikke får det resultatet du ønsker deg.

 

– Det er ikke sånn at jeg har overlatt ansvaret fullstendig til spillerne. Vi har nominert to spillere, og gjennom sesongen vil det være kamper der Rashford ikke er på banen og det vil være kamper der Pogba ikke er på banen.

 

– Det er godt for dem å vite at de har tillit fra straffemerket. Det er ikke et anarki der alle kan gjøre det de vil. Også i fjor hadde vi flere straffeskyttere, men det er ikke sånn at jeg overlater alt til dem.

 

Om rasismen mot Paul Pogba:

– Paul har det fint. Han er en sterk karakter, og dette vil bare gjøre ham sterkere.

 

– Jeg kan ikke skjønne at vi snakker om dette i 2019. Sosiale medier er et sted der folk kan gjemme seg bak skjulte identiteter. Det er ikke opp til meg å endre det, men det er så mange Ole Gunnar Solskjær-profiler på Twitter, og jeg vet at det ikke er meg. Vi er nødt til å gjøre noe med det, og de er ansvarlige er nødt til å gjøre noe med dem som sprer slikt hat. Jeg synes bare synd på dem. De må ha problemer selv når de gjør slikt.

 

– Vi kommer ikke til å nekte spillerne våre å være på sosiale medier. Det er så mye godt vi kan bruke det til, men vi er nødt til å hindre disse episodene.

 

– Som mennesker og lagkamerater skal vi ta vare på hverandre. Du kommer ikke til å se spillerne våre kritisere hverandre i sosiale medier eller i de tradisjonelle mediene. Vi støtter hverandre både i seirer og i tap.

 

Om skader:

– Diogo Dalot har hatt en skade de siste ukene. Forhåpentligvis er han tilbake etter landslagspausen.

 

Om Sanchez:

– Det er fortsatt forhandlinger med noen klubber. Han spilte bra i den kampen (mot Sheffield United bak lukkede dører) og jobber hardt. La oss se hva som skjer i september.

 

Og det var det. Ingen spørsmål om kampen i morgen, ingen spørsmål om starten på sesongen, spillestil eller om Crystal Palace...

Endret av Snikpellik
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...