Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fra den lukkede delen av Solskjærs pressekonferanse hvor han snakket om forsvaret, og Tuanzebe:

 

– Vi har bare spilt én gang, og vi ønsker at samarbeidet med David bakerst skal utvikle seg.
 

– Vi har andre gode stoppere også. Axel banker på døra, og han ønsker å spille. Jeg håper ikke Victor eller Harry gir meg noen grunn til å gjøre endringer – ingen skader, suspensjoner eller konsentrasjonsproblemer.

 

– Sesongoppkjøringen var en stor sjanse for Axel til å vise hva han er kapabel til ved siden av våre spillere. Jeg har sett ham for Villa, jeg har sett ham her på midtbanen og på høyreback, men jeg ønsket å se ham ved siden av Victor, ved siden av Phil.
 

– Vi vet at han kommer til å være en stor, stor del av denne klubbens fremtid. Han imponerte meg nok mer enn jeg forventet. Det var derfor det var han som var på benken. Han kan bidra på midtbanen og på høyreback også, så han kan spille i flere posisjoner.

 

Ellers snakket han diplomatisk om de andre stopperne og fremhevet at alle har kvaliteter, men sa også at ja - vi har for mange. Ingen tvil om at han ønsker et par av de ut, og at det jobbes med overganger.

 

Kamptråd til i kveld

Endret av Snikpellik
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Grei kamp i dag, sa før kampen at jeg var fornøyd med uavgjort. Føles likevel litt surt når vi tar ledelsen og bommer på straffe, i tillegg burde vi kanskje drept det litt på en av de to store sjansene i førsteomgang.

 

Synes vi var bra de første 45, full kontroll, tålmodige og scorer et vakkert mål. Så gjør de grep med Traore inn i andre og vi får problemer på venstresida vår og vi klarer ikke få helt grep på det.

 

1-1 borte mot Wolves er likevel ikke et dårlig resultat, og kanskje vil det være greit når vi runder av i mai.

Lenke til kommentar

Du har lov til å bli forbanna du også, snik. Hyggelig at du bestandig er behersket og like glad, men jeg syns denne kampen var lite varsko mtp manglende spillerkjøp (midtbane - grøss)

Har allerede lagt forventningene mine ut fra de tingene du nevner der. Er ikke glad, men synes det var greit nok i dag. Som sagt hadde jeg ikke noe særlig tro på seier.

 

Vi vet at det blir en vanskelig sesong med mye nytt, så det gjelder å fokusere på det som er positivt på vei mot målet om å bygge et godt lag.

Lenke til kommentar

Rashford sa i post match intervjuet forrige runde at han og Pogba deler på straffene.

Hodeløst med hans statistikk. Skulle ønske Rashford hadde fortsatt å ta straffer helt til han bommet og han som blir felt burde aldri ta straffe.

Endret av ^fmj
Lenke til kommentar

Frusterende å se Pogba måtte spille såpass dypt, i en kamp der vi sårt hadde trengt å skape litt mer. I stedet er det Lingard og Mata som må inneha denne skapende rollen, noe vi har sett over noen sesonger at de ikke er gode nok til.

 

Tror nok vi får se at Solskjær forsøker seg på Fred - McTominay, bak Pogba senere denne sesongen, når motstanden er litt svakere.

 

Faktisk positivt overrasket over evnen James hadde til å komme seg forbi på kant utover i kampen, selv om fremdeles veldig tydelig "jr" preg over han. Bissaka er også med mye mer offensivt enn hadde trodd når kjøpte han. Som en konsekvens - skjer det nå mer på høyresiden enn venstresiden, for første gang på mange år. Burde nok forsøke å balansere det litt, Rashford ble veldig usynlig i dag. Men tross alt derfra at noe av aller farligste ble skapt, når først skjedde.

 

Utrolig at Pogba fikk ta straffen, når Rashford har satt mange svært gode straffer på rad nå. Når det sagt - jeg anser dette som den vanskeligste kampen foruten de mot de fem andre topp 6 lagene, så sånn sett ikke totalt krise med uavgjort, selv om jævlig surt når hadde muligheten med den straffen.

Endret av blured
Lenke til kommentar

Litt bekymra for Lingard. Lenge siden han har levert så mye mer enn godt press og løpskraft. Riktig nok vært tredje sist på en del mål, blant annet mot Chelsea, men nå er det en stund siden han har fått målpoeng. Vi må faktisk helt tilbake til desember, den måneden leverte han også strålende med fire mål og to assist. Før det må vi helt tilbake til mai 2018. Bomma på en kjempesjanse i dag også.

Lenke til kommentar

Frusterende å se Pogba måtte spille såpass dypt, i en kamp der vi sårt hadde trengt å skape litt mer. I stedet er det Lingard og Mata som må inneha denne skapende rollen, noe vi har sett over noen sesonger at de ikke er gode nok til.

 

Tror nok det er i denne dype rollen vi får se Pogba mest i år og det er også i denne rollen vi får mest ut av han. At vi skulle hatt forsterkninger på midtbanen er det liten tvil om. Lingard hadde en bra match mot Chelsea sist, men i dag var både han og Rashford ekstremt tafatte. I tillegg hadde Mata et dårlig innhopp, selv om forholdene var nokså vanskelige. Jeg vil ikke si han leverte noen god søknad for å starte istedenfor Lingard neste kamp, men samtidig er neste motstnder Crystal Palace.. så det er mulig vi har mer bruk for Mata i den kampen. 

Lenke til kommentar
  • Jarmo låste denne emne
  • Jarmo gjenåpnet denne emne

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...