Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jones skadet. Mulig brukket tå. Resten av sesongen ser i så fall ut til å glippe for stakkaren. Kjedelig. Vil nok aldri få ut potensialet sitt. Kanskje vi kan få noe peng for han mens han fortsatt er i 20 årene. Så får vi heller investere i en stopper som tåler en støyt. Digger Jones, men historikken er mildt sagt skremmende. 

Lenke til kommentar

For meg er han vesentlig dårligere enn spillere vi har solgt unna, som feks Michael Keane. Eier ikke teknikk, er klønete under press og er konstant skadet. I mine øyne var og er han et bomkjøp. 

Så lenge han ikke starter kamper plager han meg ikke, men han er ikke noe mer enn en backup imo.

Lenke til kommentar

Enig. Han er klønete under press. God backup, og har til tider denne sesongen gjort seg verdig en startplass, slik de fleste spillere klarer innimellom når de er i form. Det største problemet er uansett skadene hans. 

 

Minner meg noe om Welbeck. Kjempetalent, men grunnet skader vil han sannsynligvis aldri nå potensialet sitt. 

Lenke til kommentar

Vanvittig talent er kanskje litt drøyt med tanke på alderen, men det er enda 4-5 år til han "skal" være på topp og potensialet er skyhøyt. Jeg har troen. Flere her inne ville kvitte seg med Smalling også, spesielt etter hans røde kort, så tar det ikke så tungt :)

Lenke til kommentar

Kjempetalent, men grunnet skader vil han sannsynligvis aldri nå potensialet sitt.

Uheldig at United beste forsvarsspiller (Jones) er skadet og blir skadet så ofte. Her er det nå på grensen til en ødelagt karriere.

 

Nytter dessverre ikke å ha spillere som blir skadet hele tiden, uansett hvor gode de er. Akkurat som Sturridge på Liverpool.

 

Det som gjør en god spiller virkelig god er at de spiller hver eneste kamp og presterer uke etter uke.

Endret av zeebra
Lenke til kommentar

Eller at de er gode når de spiller. Kan nevne spillere i fleng som har vært gode når dem har spilt, men som har fått ødelagt mye av skader:

Giggs i 20-årene.

Agüero

Kompany

Wheelshere..

Shaw (!)

Cabaye pleide visst alltid å være skadet, i følge en kompis som holder med Newcastle..

Lenke til kommentar

Ja, fremdeles bare 25, og synes han og Rojo helt klart har vært vårt beste stopperpar denne sesongen. Om han utvikler seg videre frem til han er ~28, og har en 4-5 sesonger fra det hvor han stort sett holder seg skadefri, så kan han ende opp med å få en stor karriere. Har fortsatt troen! Spesielt fordi han så raskt er god når han kommer tilbake fra en skade.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...