Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nå får vi bare håper på at Tottenham taper, og det blir uavgjort mellom Liverpool og City. Om City vinner gjør det ingenting, så lenge Liverpool ikke vinner.

Nå ligger Spurs med 2-0 allerede etter en halvtime så får ta det som at de vinner med mindre noe magisk skjer. Håper at City går på 2 uavgjort nå (Liverpool og Arsenal). Jobben er jo opp til United da, men det hadde vært digg om de klarte å klatre til 3. plass når 29. runde er ferdigspilt. Usannsynlig, men en deilig tanke. :D

Lenke til kommentar

Ren skam hele greia rundt Bastian. Her har vi en av verdens beste midtbanespillere som sikkert har 2-3 gode år igjen, også får han knapt sjansen fordi vi skal bruke det jævla håret i hver kamp.

 

Blir kvalm. Men bra for han at han dro, jeg hadde ikke gidda blitt i united heller med slik behandling.

Endret av Tåkefyrste
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Synes fint folk overreagerer angående Bastian. Hadde det vært en fin og romantisk sak om han kom til oss og spilte fantastisk og var fast i startelleveren? Såklart, men det skjedde ikke. Mourinho var klar ganske tidlig over at Bastian ikke var en del av planene. Hadde han vist på trening og de få kampene han har fått at han var verdig å spille så hadde han selvfølgelig fått spilt. Derfor Fellaini får spilt, fordi han jobber og har en del gode prestasjoner (selv om han hatt noen dårlige dager også). 

Basti har ikke vist seg god nok synes jeg. Vi har kanskje ikke sett så alt for mye (18 appearances ifølge wiki) men man må bare stole på Jose at han gjør det riktige valget. Hva er oddsen for at han egentlig gjør det kanonbra men Jose velger å ikke bruke han på trass?

Og han fortjener bedre enn å være i stallen og ikke engang på benken. Derfor skjønner jeg godt at han går til USA. 

Husk å ikke glemme at de tjener helt latterlig mye penger. De får da lære å takle at de blir brukt og kastet ettersom hvordan de presterer. Det er definisjonen på "first world problems" dette her. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar

Hear hear!

Bastian er en gentleman og har hatt en fantastisk karriere, men det funket ikke rett og slett, han begynner jo å bli gammel - jeg skjønner ikke engang hvorfor han ble kjøpt til United. Men han skal ha masse lykke til videre, det er ikke direkte stygt å ha sett "Schweinsteiger" på ryggen av en United-drakt :)

Endret av bshagen
Lenke til kommentar

Er (faktisk) veldig glad for at det er Fellaini det har blitt satset på som squadplayer og ikke Bastian. Virker også som om Mourinho har fått disiplin på han, hovedinnvendingen mot han har vært stygg spillestil, men han har nå vært involvert i 21 kamper på rad uten å få ett eneste kort.

Lenke til kommentar

Hovedinnvendingen er vel at han er en elendig fotballspiller mesteparten av tiden, med unntak av et par gode kamper her og der.

Det har vært en kombinasjon av noen dårlige prestasjoner samt mye stygt spill. Klart Fellaini blir nok aldri topp 5 i verden men han har fortsatt mye å tilføye United og det virker som han er på en veldig god trend nå. Er glad vi har Fellaini for øyeblikket. Så kan man heller være uenig når man burde spille han, men å si at han er en "elendig fotballspiller mesteparten av tiden" er feil. 

 

Skjønner at det er lett å la gamle prestasjoner prege inntrykket man har av han nå, men jeg synes det går mye lengre mellom hver gang Fellaini har en dårlig dag på jobb kontra tidligere. 

 

Om man leser kamptrådene tilbake også så er jeg ganske sikker på at klagingen da kom på prestasjonene mye oftere. Nå er det stort sett klaging når man ser navnet hans på Start XI eller når han blir byttet inn, men oftere og oftere så godtar man at han gjorde en god jobb tross det negative inntrykket mange har. Fellaini er en god squad-spiller som er fin å ha i en del situasjoner. 

 

Synes jeg da.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...