Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Liker FA-cupen jeg. Jeg har sagt det før; jeg er glad klubben ønsker å gjøre det bra i alle turneringer vi deltar i. Jeg er glad vi har en manager som ønsker å vinne absolutt alt som er mulig å vinne. Jeg er glad vi vant Mikke Mus-cupen i år, selv om det helt klart er det "minste trofeet". Målet er uten tvil å vinne PL og CL igjen. Men Manchester United skal, etter min mening, være i stand til å kjempe om alle trofeer samtidig. 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ser egentlig bare positivt på at vi kjemper / har kjempet for flere trofeer denne sesongen.

 

Om vi skal spille CL neste sesong, så må vi uansett ha en tropp som er bred nok og vant til å spille mye kamper. Dette er det klassiske med lag som veksler mellom å spille CL og ikke (Spurs, Pool, f.eks), som gjerne har en stall som kan gjøre det bra i PL, men med en gang de også har CL, så blir slitasjen for stor.

 

Bra er det også for yngre spillere, som får enda flere sjanser til å vise seg frem.

Lenke til kommentar

Angående kampen? Kunne ikke brydd meg mindre. Skrudde av da det røde kortet kom og klarte ikke å bli lei meg engang. Personlig driter jeg i alle de nasjonale Mikke Mus-cupene, vi får satse på EL og serien.

 

Whaaaaat. FA-cupen er verdens eldste fotballturnering, for første gang arrangert for 146 år siden. Den betyr enormt mye for engelskmenn, for klubbene, for Manchester United og er stor prestisje for fansen. Skjønner at vi alle har personlige preferanser, men å kalle den for Mikke Mus-cup synes jeg er merkverdig.

 

EDIT: Og har du ikke vokst opp med FA-cupen på tv? 

Endret av Snikpellik
Lenke til kommentar

 

Angående kampen? Kunne ikke brydd meg mindre. Skrudde av da det røde kortet kom og klarte ikke å bli lei meg engang. Personlig driter jeg i alle de nasjonale Mikke Mus-cupene, vi får satse på EL og serien.

 

Whaaaaat. FA-cupen er verdens eldste fotballturnering, for første gang arrangert for 146 år siden. Den betyr enormt mye for engelskmenn, for klubbene, for Manchester United og er stor prestisje for fansen. Skjønner at vi alle har personlige preferanser, men å kalle den for Mikke Mus-cup synes jeg er merkverdig.

 

EDIT: Og har du ikke vokst opp med FA-cupen på tv? 

 

Jeg vet at den betyr mye for mange; jeg personlig driter i den. For meg er det ingenting som betyr noe utenom:

 

1. Champions League

2. Ligaen

3. Europa League

 

Alt annet kan ta rennafart og drites i. Skaper bare tull, slitasje og unødvendig hektisk kampprogram. Applauderer alle managere som bruker U15-gutta i de ulike nasjonale cupene. Hadde byttet inn absolutt samtlige Ligacup-trofeer, intertoto-cup, FA-cup, Langbeintrofeet og Fetter Antons Påskequiz-mesterskap-medaljene for bare én eneste deltakelse i CL.

 

Jeg sier ikke at jeg representerer alle fans, jeg sier bare at jeg synes det er uviktig. At the end of the day så er det ingen som er fornøyd med en sesong dersom ikke noen av de tre jeg nevnte ovenfor har vært vellykket.

Lenke til kommentar

– Spillerne var fenomenale, men Pogba var helt klart den beste spilleren på banen. Han var en gigant, sier Mourinho ifølge Independent.

 

– Ekspertene kommer sikkert til å si mye om ham, men det er på grunn av misunnelse. De kommer aldri til å tjene ti prosent av det han tjener, sier portugiseren.

Sa virkelig Mourinho dette eller er det lost in translation? Kun sett highlights av kampen,men virket ikke som pogba var en gigant.
Lenke til kommentar

Nei, han var ingen gigant. Der ut til at Mourinho beskytter Pogba. Litt motsatt av det han har gjort mot Shaw, Mikki og Martial. Han vet vel hva spillerne sine responderer på.

 

Samtidig måtte Pogba spille en fotball han ikke er komfortabel med. Kanskje Mou er fornøyd fordi Pogba gjorde som han ble bedt om.

 

I mine øyne var Pogba banens dårligste, dessverre. Men det er fordi jeg forventet mer offensiv spill, noe det ikke ble.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...