Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ser at folk vil ha Griezmann, men hvor skal han inn? Hvilken rolle skal han bekle? Backup-spiss for Zlatan? Venstreving (hvor han egentlig ikke trives så godt) hvor vi har 300 stykk som kan spille? Vi spiller sjeldent med en klassisk 10er rolle også, så jeg sliter med å se hvor han skal passe inn.

 

God fotballspiller, personlig tror jeg nok ikke han passer inn hos oss nå. Om et par år muligens.

Lenke til kommentar

Long shot:

Noen her som tilfeldigvis har tatt vare på gamle utgaver av United-supporteren? Fra ca 1997-98? Jeg vant en signert Solskjær-trøye rundt de tider, og ønsker et screenshot av siden hvor vinneren annonseres. Har sendt mail til United.no, men de greier dessverre ikke å finne det.

 

Jeg er ikke sikker, men mener at forsidebildet var av Ryan Giggs i den hvite trøya med sorte og røde striper på. Evig takknemlig dersom noen greier å rote det frem  :)

Lenke til kommentar

Mata ute resten av sesongen. Takk for i år.

 

WHAT? Klubbens beste spiller..

 

Jeg er for landslagsfotball og VM er en av de få tingene jeg gidder å følge virkelig nøye med på, men det får være grenser. Jeg har forståelse for hvorfor det kan være frustrerende når spillere kommer hjem skadet fra landslagsopphold.

 

Internasjonal fotball, mer enn klubbfotball er vel mer en slags ambsassadørsport. Kanskje de burde ha strengere regler og dømming under landskamper enn i klubbfotballen? De skal jo stå frem som forbilder når de spiller på landslag, og nedklipping av spillere, sklitaklinger og andre styggheter er litt i kontrast til dette.

Endret av zeebra
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...