Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Endelig har vi muligheten til å ta igjen pool :D

Muliheten til å ta igjen andre lag har vi fått hundre ganger før denne sesongen, vi elsker jo å fucke opp alt for oss selv når lagene over dropper poeng.

 

 

en så god mulighet som nå har vi ikke hatt på meget lenge, alltid ligget ett stykke bak nå er vi helt der oppe.

Lenke til kommentar

Det er faktisk helt vanvittig. Målpoeng er selvfølgelig ikke alt. Mkhitaryan viser det der han står med flest MTOM, men holdes utenfor de andre listene. Allikevel er det noe skremmende at nr. 2 på toppscorerlista er så langt bak Zlatan. Nå som flere offensive spillere i laget har begynt å finne formen, håper jeg de også begynner å hjelpe den svenske guden på scoringsfronten. Martial har vært langt bak det jeg, og sannsynligvis flere, forventet av han denne sesongen. Nå, etter at Mourinho satt han ut av laget slik han også gjorde med Mkhitaryan, ser det ut til at franskmannen begynner å ligne sitt sanne jeg igjen. La oss krysse fingrene for at han fortsetter fremgangen. En fantastisk fotballspiller når "det sitter". 

 

 

Veldig usikker på hvor i laget vi må eller bør forsterke til sommeren. Vi har spillere som kan bekle flere roller, og vi spiller både 4-3-3 og 4-2-3-1, alt etter hvem som er tilgjengelig, og hvilke formasjon og taktikk som vil passe best mot motstanderen. 

 

 

-Er Rashford og Martial gode nok til å være vår spiss nr. 2 og 3 slik de er nå? Liker ikke tanken på en skadet Zlatan i en måned+ for å si det slik. Samtidig blir det håpløst å skulle ha en ny superspiss på benken fordi Zlatan er skadefri…

 

-Finnes det en direkte erstatter til Carrick, eller kan vi tørre å satse på Herrera og Pogba i tospann? Vi har sett flere ganger at det blir for tynt defensivt mot lag som vil mye offensivt.

 

På midtbanen er det allerede noe tynt, så en forsterkning her er langt i fra usannsynlig. Er Pereira, som nå er lånt ut til Granada, god nok for en backup plass?

 

-Shaw er fortsatt er megatalent i de flestes øyne, men yter så godt som null tillit hos Mourinho for øyeblikket. Får vi se en ny spiller her ila. sommeren? Både Blind og Rojo har vært ustabile i denne posisjonen.

 

-Høyreback har stått høyt på kjøpelisten i flere år, men Valencia har virkelig funnet formen, og Mourinho har vært frempå og kalt Valencia "verdens beste høyreback". 

http://www.united.no/nyhetsarkiv/han-er-verdens-beste-3/

 

 

//

 

4-3-3

 

 

Romero

 

De Gea

 

 

Darmian - Jones - Rojo - Blind

 

Valencia - Bailly - Smalling - Shaw

 

 

Fellaini - TFM - ?

 

Herrera - Carrick - Pogba

 

 

Mata - Rashford - Lingard

 

Mkhitaryan - Ibrahimovic - Martial

 

 

 

//

 

4-2-3-1

 

 

Carrick - TFM

 

Herrera - Pogba

 

 

Lingard - Rooney – Rashford (?)

 

Mkhitaryan <-> Mata - Martial

 

 

Rashford (?)

 

Ibrahimovic

Endret av G27
Lenke til kommentar

Tror ikke det er så "krise" om andreplassen på den listen som man først tror. Zlatan er aldri skadet og spiller 90% av kampene våre. Når han er på banen dominerer han såpass at alt handler om han.

 

Rashford er unik, og en spiller vi må gi tid, plass og tro på fremover. Mourinho viser jo dette siden Rashford spiller nesten alt (fra start + innbytter). Vi trenger per dags dato ikke flere spisser mener jeg.

Lenke til kommentar

Valencia minner meg nesten om Irwin. Han bare leverer. Jeg skulle gjerne sett at Valencia bidro mer framover, samt behersket å slå en pasning med venstrefoten en gang i blant. Han hadde vel et innlegg med venstre mot Liverpool for 5-6 sesonger siden. Da ble det mål. Liverpool ble helt satt ut av et innlegg fra Valencias venstrefot..

Lenke til kommentar
Veldig usikker på hvor i laget vi må eller bør forsterke til sommeren. Vi har spillere som kan bekle flere roller, og vi spiller både 4-3-3 og 4-2-3-1, alt etter hvem som er tilgjengelig, og hvilke formasjon og taktikk som vil passe best mot motstanderen.

 

Personlig vil jeg si det hadde vært fornuftig å forsterke høyre back, få inn en skikkelig god midtstopper, og en midtbanespiller som kan spille sammen med Pogba. Angrepet er godt nok, men hadde vel vært greit med en skikkelig god rotasjonsspiller som kan spille AML/AMC/AMR ettersom behovet er der.

 

Rashford bør ikke spille AM, han bør være rotasjon som spiss i forhold til Ibrahimovich. En rolle også Martial kan kle om nødvendig. Spissplassen er dekket vil jeg si, men Zlatan bør nok helst være i klubben iallefall 1 år til i påvente om at Rashford og/eller Martial modnes i rollen som spiss.

 

Midtbanen er nok det største problemet, foruten Pogba. Sentralforsvaret kunne nok vært bedre, mens United definitivt trenger ny høyreback.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...