Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hadde ikke Colin rett da?

 

 

 

Zlatan fremstår nå akkurat slik som forventet. Treg og tung. Jeg sa det allerede fra starten av, mange av dere lo av det når han scorte i de første kampene, men også i de kampene så man hvor lite han bidrar. Alt han gjør er å ta opp en viktig plass i laget, kanskje den viktigste mtp buss-fotballen som Mou står for. Jeg har godtet meg over denne signeringen siden starten, arrogant fyr som trodde han skulle ta PL med storm.

 

 

Nicolas%20Cage%20Laugh.gif

 

 

Endret av banansplitt™
  • Liker 4
Lenke til kommentar

Synes kanskje den villeste statistikken som har dukket opp i det siste er at han har hatt flere mål enn Messi og Ronaldo i løpet av et kalenderår (mulig den forsvinner nå snart som kalenderåret går), men det sier utrolig mye. Han har spilt på gode lag, men ikke hatt i nærheten av den støtten som Messi og Ronaldo har hatt.  Zlatan er ikke bedre enn de to, men det spørs om Messi og Ronaldo blir like gode i en alder av 35 år. 

Lenke til kommentar

Nå som Zlatan er oppe i 26 mål denne sesongen, så kan det være greit å mimre litt.

 

Ville ikke hatt han heller per dags dato, da er Mané bedre... Zlatan kommer til å bli spist opp av PL-forsvarerne. Man jubler pga navnet, ikke kvaliteten han besitter på nåværende tidspunkt. Synes det er bra han går til dere, da han forventer startplass uansett, får han ikke det, blir det grining med engang. Tror aldri det har vært enklere å forutse en flopp i PL.

 

Hehe.

Ser ut som jeg tok feil. Til mitt forsvar så var det ønsketenkning ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...