Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Skulle nesten tro at avgjørelsen om at Rooney skal spille kommer fra øvrige hold. Jeg kan ikke skjønne hvordan managerne våre kan gi klippekort til en spiller som ikke presterer, og ikke har prestert på mange år. I går ble han frustrert etter at han mistet ballen, og skulle "ta igjen" på motspilleren. Endte bare med at det så ut som han løpte i en vegg, og fløy bakover i det han gikk i motspilleren. 

 

Rooney blir uten tvil årets "syndebukk". 

Lenke til kommentar

Han signerte jo en kontrakt med diverse lovnader når han truet med city.

Er jo litt trist å tenke på at de gav han den kontrakten den gangen. Er rimelig langt fra den sesongen han scorte over 30 til de siste sesongene. Nå ser han ut som han skalla franskmannen som driblet ballen over sidelinjen i første touch for united. Er jo en overraskelse hvor han treffer med pasningene sine hver gang han har ballen.

Lenke til kommentar

Jepp. Vi må ha 433 med tre av Carrick, Pogba, Schneiderlin og Herrera på midtbanen.

 

Carrick er for dårlig. Herrera er vel ikke bedre enn Fellaini?

 

Heller Pogba, Fellaini/Schneiderlin + Mata/Schneiderlin i rotasjon vil nå jeg si. Å spille uten Mata som fast eller nesten fast spiller på laget blir rett og slett for dumt.

Lenke til kommentar

 

 

Jepp. Vi må ha 433 med tre av Carrick, Pogba, Schneiderlin og Herrera på midtbanen.

 

Carrick er for dårlig.

 

Du trekker den konklusjonen ja, til en spiller som ikke engang har fått prøvd seg denne sesongen.

 

 

Han er for gammel og for dårlig. Hadde jeg vært ManU fan ville jeg krevd at klubben kvittet seg med han. Med Schneiderlin, Pogba, Fellaini, Herrera og Schweinsteiger har de jo definitivt ikke bruk for Carrick.

Lenke til kommentar

Zlatan er født i 81 i likhet med Carrick, da er vel han også for gammel da? Kanskje med unntak av Schweinsteiger er det ingen av de midtbanespillerne der som har pasningsfoten, roen og evnen til å lese/bryte spillet som Carrick. Er det en spiller vi nettopp har savna på midten er det han. I tillegg har de andre midtbanespillerne våre vært ræv, så jeg ser ingen grunn til at han i det minste ikke skal få prøvd seg.

Lenke til kommentar

Carrick, Herrera og Pogba. Kanskje Schneiderlin, men han passer bedre inn i et lag som spiller med et klart rivjern foran stopperne. Vår beste ballvinner by far, men ingen spielführer. Fellaini har også levert over forventet så langt, men likevel sitter jeg med en konstant følelse av at han drar ned resten av laget på en eller annen måte, noe denne statistikken langt på vei er enig med meg i: http://www.united.no/nyhetsarkiv/ouff-her-er-fellainis-skrekktall/
 

I går stilte United med tre midtbanespillere som alle sammen sannsynligvis er blant de dårligste førsteforsvarerne i hele ligaen. Når man i tillegg spiller uten noen som kan diktere tempoet bakfra på midten, så blir det hverken at man presser motstanderen godt nok, ELLER dominerer kampen på noen måte. Da får man tre midtbanespillere som løper i veien for hverandre, presser individuelt og halvhjertet, og ikke forstår rollene sine. Carrick og Schneiderlin vil begge ha klare roller i laget, mens Herrera bringer intensitet til spillet. La Carrick og Herrera ligge dypere, kontrollere og bryte angrepene til motstanderen i oppbyggingsfasen, så får Pogba herje fritt fremover sammen med angrepet. 

Lenke til kommentar

Zlatan er født i 81 i likhet med Carrick, da er vel han også for gammel da? Kanskje med unntak av Schweinsteiger er det ingen av de midtbanespillerne der som har pasningsfoten, roen og evnen til å lese/bryte spillet som Carrick. Er det en spiller vi nettopp har savna på midten er det han. I tillegg har de andre midtbanespillerne våre vært ræv, så jeg ser ingen grunn til at han i det minste ikke skal få prøvd seg.

 

Zlatan er gammel ja, men han er en spillertype som desperat trengs på Manchester United, så samme gjelder ikke for han som Carrick.

 

Pogba er den type midtbanespiller du beskriver. Ser ikke poenget med at han (Carrick) bør få prøve seg når Schweinsteiger har blitt skyvd ned til reservelaget. Om noe burde de ha skyvd Carrick ned til reservelaget og jobbet mot å få Schweinsteiger i form igjen, for han har mer å bidra med enn Carrick.

 

Jeg ville nå heller uansett ha brukt Mata som AMC heller enn Carrick som CM/DM og heller brukt Fellaini/Schneiderlin OG Pogba på lav CM som sagt.

Endret av zeebra
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...