Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Mark Bowen bekrefter at Stoke prøver å hente Jones. Håper vi selger for en premium på Fergies gamle sitater alene, som jeg ser at Bowen har fått med seg. I underkant av £20m bør være mulig å skrape dem for. Fyren er sikkert talentfull, men er jo skadet hele forbanna tida. Kan ikke stoles på. For en god pris er det bare å selge, Ed.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Philip Anthony Jones (10 injuries / 334 days out)
13/14 - Concussion, shoulder and knee injuries, out for a total of 75 days.
14/15 - Malleolar, shinbone, and hamstring injuries, out for 98 days.
15/16 - Malleolar, sprained ankle(x2) and Venous occlusion, out for 161 days.

 

Vet ikke helt om han har vært uheldig, eller om han lettere får skader enn mange andre. ~1 år ute på 3 år er vanvittig mye. Men han har vært ganske god i de periodene han har vært skadefri, og imo fungert bedre enn Rojo. Fonte som det går litt rykter om blir 33 år senere denne sesongen, og er sånn sett også en risiko mtp hvor lenge han holder nivået sitt.

Lenke til kommentar

En sak har som regel flere sider, og her er delen av Schweini-dramaet som manglet:

 
Schweinsteiger får refs fra United-kollegaer

Det er nok ikke bare Manchester United-manageren Jose Mourinho som tilsynelatende holder Bastian Schweinsteiger (32) ute i kulden. Flere United-stjerner har gitt den tyske midtbanespilleren klar beskjed:

– Slutt å se på kona di spille tennis og kom deg i form, skal de ha sagt ifølge Daily Mail.

Schweinsteiger er gift med tennisspilleren Ana Ivanovic, og United-stjernene skal ha vært mildt sagt forbannet over å se tyskeren avbildet på diverse tennistribuner rundt om i verden for å se på kona spille. Spesielt siden United på samme tid strevde med å komme i mål med en skuffende Premier League-sesong, hvor den viktige fjerdeplassen glapp, skriver Nettavisen.

Spillerne syns det ga helt feil signaler til klubbens yngre spillere at en av de erfarne forbildene på laget ikke var mer tilstede i en vanskelig og avgjørende periode.

 

 

Lenke til kommentar

United.no har en sak idag for medlemmer hvor de viser til statistikk fra Opta. 

 

amuE1eg.jpg

 

Den viser iallfall at Pogba hadde flere vellykkede driblinger enn noen annen spiller i en PL-kamp side Ronaldo i 2008. Jeg har troen på at han kan være en skikkelig nøkkelspiller for oss de neste årene, eller det neste tiåret, og håper vi får se mer av dette. Prestasjonen er jo ganske syk når man vet at han har vært i klubben i 2 uker og spilte sin første kamp for Man Utd på 4 år. 

Lenke til kommentar

United.no har en sak idag for medlemmer hvor de viser til statistikk fra Opta. 

 

amuE1eg.jpg

 

Den viser iallfall at Pogba hadde flere vellykkede driblinger enn noen annen spiller i en PL-kamp side Ronaldo i 2008. Jeg har troen på at han kan være en skikkelig nøkkelspiller for oss de neste årene, eller det neste tiåret, og håper vi får se mer av dette. Prestasjonen er jo ganske syk når man vet at han har vært i klubben i 2 uker og spilte sin første kamp for Man Utd på 4 år. 

 

 

Dette er faktisk ganske drøyt! Kommer jo nye statistikker og meldinger hver dag som hyper opp stemningen. Hvilken sesong vi har foran oss!

Lenke til kommentar

https://www.youtube.com/watch?v=khGLQ3La4Aw

 

En dag for sent ute. Men det har nå gått 20 år siden OGS debuterte for United! En av hovedårsakene til at jeg i hvert fall jeg begynte å heie på United tilbake i 1996.

For å trekke en parallell, han gjorde et intervju nå med fourfourtwo (i den forbindelse) der han ble spurt om hva Ferguson sa til han da han ble byttet inn i CL finalen i 1999: "Nothing special, but he did speak to Teddy at length at half-time and that pissed me off." Føler det er litt den evnen til å motivere, og å vite hvordan få spillere til å prestere på sitt beste vi igjen har fått med Mourinho. Med Fellaini som det beste eksempelet hittil.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...