Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Henta vist speidersjefen til Atletico Madrid på årets siste handledag. En mann for oss og et stort tap for Atletico sies det, jeg vet ikke. Han har iallfall funnet en del spillere de siste årene:

  • Santi Cazorla
  • Marcos Senna
  • Diego Forlan
  • Diego Costa
  • Diego Godin
  • Filipe Luis
  • Arda Turan
  • Radamel Falcao
  • Isco
  • Antoine Griezmann
  • Koke
  • Saul Niguez
  • David De Gea

 

Nå man han bare forsette trenden sin og hente billige og geniale spillere til oss også. 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Her er den fulle Premier League-troppen som ble registrert i går.

 

Full squad: 

Eric Bailly

Daley Blind

Michael Carrick

Matteo Darmian

David De Gea

Memphis Depay

Sadiq El-Fitouri

Marouane Fellaini

Ander Herrera

Zlatan Ibrahimovic

Sam Johnstone

Phil Jones

Jesse Lingard

Juan Mata

Henrikh Mkhitaryan

Paul Pogba

Marcos Rojo

Sergio Romero

Wayne Rooney

Morgan Schneiderlin

Bastian Schweinsteiger

Chris Smalling

Antonio Valencia

Ashley Young

 

Under-21 players:

Timothy Fosu-Mensah

Anthony Martial

Marcus Rashford

Luke Shaw

 

Legg merke til Schweinsteiger. Ikke minst El-Fitouri som ble kjøpt fra Salford. Ganske overraskende at han er med!

Lenke til kommentar

Har ikke helt samme inntrykket som Blues, men jeg syntes at utsagnet ditt var ganske drøyt. Hadde ikke droppet Messi, Ronaldo, Neymar eller Bale om de var afrikanske. Bailly har vist seg å være såpass god midtstopper i en så ung alder at han er verdt de 4-5 ligakampene han mister annethvert år. Vi har rimelig god konkurranse bak der og alternativene er veldig gode så jeg tror vi skal klare oss bra.

Han har gjort det mye bedre enn forventet og har fast plass, ellers hadde ikke dette vært en problemstilling for de fleste.

Endret av Mr. President™
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Det trenger man jo ikke være rakettforsker for å skjønne, men at folk gidder å plusse hvert eneste innlegg som inneholder uenigheter med meg skjønner jeg ikke. Har tatt poenget nå.

Sånn er det for meg også det. Hvis noen arresterer meg på det jeg skriver, særlig hvis det er i en spydig tone, så er det "populær post" på flekken. Er jo ingenting å bry seg om det da.

 

Dessuten, skoy til side, syntes jeg du er en av de artigere brukerne her inne. Skriver rett fra levra og er en av de gode gamle. Ikke er du feit heller, bare kjekk og god! 

Endret av St Louis Blues
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...