Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Aldri i verden. Har en middels kamp mot CSKA og folk snakker om at han er tilbake? Peaket for flere år siden.

Helt enig. Om man først skulle prate om at han er tilbake så snakker vi at han bøtter inn mål over flere kamper på rad. Det blir nok ikke å skje, og LVG lar han være kaptein så lenge han scorer en gang i kvartalet eller noe.

 

 

Hahaha. Komisk. Lurer på hva Mike tenker om det.

Lenke til kommentar

Herlig med spillere som Lingard og Martial som alltid setter fart fremover og prøver å utfordre "the United way". Hadde egentlig trua på Lingard i fjor da han gjorde det bra i pre-season, men så ble han skadet stygt i første ligamatch. Nå som Mata har en formdupp burde det bli mye spilletid. Eneste som mangler er sluttprodukt. Bedre besluttsomhet og skuddfot.

Lenke til kommentar

Rojo opp til 7 og Martial opp til 7, så er jeg enig.

 

1. Martial er faen meg den dopeste angrepsspillern United har hatt siden (... gah Januzaj) Ronaldo. Utfordrer 1v1 hver eneste gang han får sjansen. Kommer til å bli "VERDENS BESTE". Null tvil. Er forpult irriterende at han blir bytta ut mot tidenes mest statiske spiller (Fellaini). Martial hadde hatt to assist i hver kamp om ikke Rooney hadde vært spissen vår (unner Roonski goalen forøvrig. Digger fyren. Bare synd at han har blitt helt forpult ræva).

 

2. Sinnsykt deilig å se Lingard fortsette å prøve seg. Kom seg jævlig mye i andre omgang. Utrolig at noen (Game bl.a.) har avskrevet han allerede. Digg for hans del at han nå benker Memphis, samt at Mata og Martial ryker før han.

 

(2.5 Carrick & Schweini (+Schneiderlin) = Ren drømmesituasjon.)

 

3. Det alle har snakket om hele sesongen: Lil Chris ass. Kanskje hans første involvering, men fy faen. 57 minutter og 20 sekunder inn i kampen. Kan virkelig ikke forstå hvordan han i løpet av noen måneder ser ut som verdens beste stopper. Hadde to-tre sinnsyke situasjoner i kveld. Skal bli den første i verden som får seg Smalling-drakt.

Haha herlig entusiasme! Good lad.

 

(Lot meg dessverre ikke smitte, for jeg har ikke det minste troa på Lingard. #kjipfyr)

 

Har for lengst innsett at jeg ikke har allverdens peiling og er altfor utålmodig , så tar forhåpentligvis feil igjen. Avskrev Smalling (ikke alene om det) grunnet hans manglende teknikk i sin tid jeg, såeh. :)

Lenke til kommentar

Vil si at Rooney har vært dårligere enn Smalling har vært bedre, i hvert fall om en ser på slutten av sesongen i fjor. I fjor ga Rooney oss 17 målpoeng i PL (12 mål og 5 assist på 33 kamper). Nå har han 2 mål og 0 assists på 10 kamper... Så han må virkelig ta seg sammen om han skal komme i nærheten.

 

Edit: Eller med dette bildet, ble jeg litt usikker:

 

oHL2Pf5.jpg

Endret av blured
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...