Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

En som Cantona, absolutt!

 

En som Zlatan, absolutt ikke!

 

Ja takk, begge deler sier nå jeg. Har lenge hatt lyst å få Zlatan til PL. Ganske gammel nå, og tror ikke han kommer til å bli noe bedre. Det er vanskelig å spå om han hadde lykkes eller om det blir en bombe, men ingenting hadde gjort meg gladere enn å få han til United og se han briljere.

Lenke til kommentar

At han kanskje kommer til å tenke at han har null og niks å bevise og kommer til å gi faen hvis han presterer dårlig.

Zlatan er mye mer krigersk enn ryktet hans tilsier. 

 

Han har en enorm stolthet som jeg tror hadde gagnet United. Og kvalitetene hans som fotballspiller er det ingen av våre angripere som er i nærheten av engang. 

 

Siden han kom til PSG har ligastatsene hans vært: 95 kamper - 82 mål - 28 assists. Står med 7 mål + 3 assists på 7 ligakamper i år. 

Lenke til kommentar

Burde være prestasjonsbasert lønn i fotball. Hvis du ikke klarer å prestere over lenger tid så burde lønna halveres. Tenker pipa hadde fått en annen lyd da.

Alle kan ikke prestere til alle tider..

Prestasjonsbasert kontrakter ble jo delivs prøvd ut under Rodgers æraen uten suksess. Problemet er at ingen spillere vil komme til en klubb som tilbyr prestasjons kontrakt.

Endret av SpongeFrog
Lenke til kommentar

Prestasjonsbasert lønn er en fin tanke men fungerer nok sjeldent i praksis. Ikke bare fordi spillere sikkert ikke orker å komme til en klubb som bare tilbyr det, men også fordi prestasjonene til en spiller kan ha mye med trenere og medspillere å gjøre. Kjipt å få kutt i lønnen hvis det er noen andre som ødelegger. 

Noen muligheter for å gi trekk i lønn burde det være, selv om lønnen ikke er basert på det. Mye festing feks, og generelt dårlig holdning på trening/kamp burde være nok til å gi de trekk i lønn. 

At eneste straffen blir benking er ikke alltid nok.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...