Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jupp, og godt er det. Sykt kjedelig at Herrera gikk ut med strekk. Helt klart en av våre viktigste spillere.

 

Mangler bare at Mike ryker mot PSV, da blir det offisielt krise i klubben i min bok!

 

E: mobilen min er helt krise. I tillegg har jeg vel en kraftig dysleksi siden jeg ikke merker feilene før etterpå..

Endret av Espp
Lenke til kommentar

Få fotball-logoer som egner seg egentlig. Ta heller feks en rød djevel, en fugl (Liverpool, Tottenham), en løve (Chelsea), noen ulver (Roma), eller lignende. Kombinerer man det med noe annet, så blir det i mine øyne enda mindre harry. Det er dog min mening. Om du synes klubben din er så viktig at du setter den over hele nakken har jeg ingen kritikk mot det. 

Lenke til kommentar

Er jo ikke så rart det, er jo dritkjedelig å se United matcher i år. Akkurat samme her forøvrig. På lørdag satt vi tre karer å kun snakket oddsen på firerunda når Utd var i aksjon. Og det var en av våre "bedre" matcher i år.

 

Helt ærlig var jeg mer engasjert når Moyes var manager. Mistforstå meg rett, LVG har gjort ekstremt mye bra (kvittet seg med bøssespillere og innført lagspill i et lag som ikke hang sammen) men det er altså så forjævelig kjedelig å lide seg gjennom kamp etter kamp. Har vi tre-fire ordentlige sjanser i en kamp nå kaller vi den vellykket. 

 

Kommer til å feire med en rundtur på polet når LVG er borte. 

Lenke til kommentar

Forskjellen på Moyes og Van Gaal er at vi TAPTE disse kampene under Moyes. Så kan man jo sikkert si at gårsdagens U var det samme som et tap, da....

 

Problemet er fortsatt ikke Van Gaal. Hans største feil var å ikke signere flere angripere i sommer. Om det bør være grunnlag for sparken, so be it. Men angriperne våre er for unge og ustabile. Martial, Lingard, Memphis (som samlet burde hatt 2-3 mål i går) har lov til å være varierende, det er de tre etablerte angriperne våre (Fellaini, Rooney, Mata) som ikke presterer bra nok over tid. 

 

That being said, å selge dem gjør jo bare alt verre. Det må nok kjøpes i januar, for at vi skal vinne noe i år. Det MÅ da være mulig å få tak i noen knallspillere over nyttår.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...