Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Håper inderlig De Gea signerer ny kontrakt, gjerne til 2020. Kontrakten hans går ut om (bare) 18 måneder. Det er mye viktigere å beholde han, enn kjøp og salg av 14 utespillere. Ingen keeper i hele verden jeg vil bytte han med, han er David De Gea, vår gullgutt! Satser på at han trives med Mata og Herrera og gjengen

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg smiler om dagen, ja spesielt når jeg tenker på Manchester United. Vi tar det ene steget etter det andre. Vi ser bedre og bedre ut. Jeg regner med at vi går på flere nedturer i løpet av sesongen, fordi jeg nekter å tro at dette vi presterer om dagen er veldig stabilt. Det blir litt som en ung spiller. Litt ustabil.

 

Kampen mot Hull var perfekt. Kampen igår var 80% bra. Forsvaret var bunnsolid, selv om vi slapp Stoke til noen idiotiske sjanser på slutten av kampen. Angrepet var det verre med. Det var lite bevegelse og treg hastighet på ballen.

 

En taktisk blunder mener jeg også at det var. Vi slet hele kampen i mellomrommet og jeg sa etter første omgang var over at vi burde ta av en av spissene og sette inn Januzaj som hengende sammen med Mata (4321). Det ville nok resultert i mer kontroll i siste halvdel og kanskje flere mål.

 

Jeg ble skuffet over at det ikke skjedde, men vi stakk av med 3 poeng. Marginene er på vår side igjen og det følger stort sett lag i medgang.

 

Prosjekt LVG ser bedre ut for hver kamp. Klarer vi å ta 9/12 på de neste fire kampene er vi godt i rute for en topp 4. Jeg liker det som skjer i klubben vår nå.

 

Fraværet av Rooney viste oss hvor mye han faktisk betyr, og han betyr enormt. For en spiller.

Endret av Espp
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z

Smiler om dagen selv, livet går knusende bra og fotballen likedan. Er herlig med litt medgang igjen etter en tøff periode!

 

Fuckings fellaini asså, skal ha meg en drakt med han der. Sinnsykt godt jobba og komme tilbake etter all den hetsen, ikke bare fra alle engelske fans men også EGNE united supportere.

Lenke til kommentar

 

Digg at Fellaini er i gang. Han er et beist.

Og han var aktuell å kaste bort til Rafa i Napoli. Fysj og fy hadde det skjedd. Sikker på at Kagawa hadde levert også, synd vi mistet han.

 

Det er bare å gå tilbake til intervjuene med Evra og Vidic da de kom i 2006. De lurte på om de ikke holdt mål, å burde vende snuten dit de kom fra. La folk bli varme i trøya. Men Fellaini er en spesiell spiller. Tenk hvis United fikk en midtbanespiller med 15-20 mål pr. sesong. som samtidig kan fungere som stabilisator på laget.

Lenke til kommentar

 

 

Digg at Fellaini er i gang. Han er et beist.

Og han var aktuell å kaste bort til Rafa i Napoli. Fysj og fy hadde det skjedd. Sikker på at Kagawa hadde levert også, synd vi mistet han.

 

Det er bare å gå tilbake til intervjuene med Evra og Vidic da de kom i 2006. De lurte på om de ikke holdt mål, å burde vende snuten dit de kom fra. La folk bli varme i trøya. Men Fellaini er en spesiell spiller. Tenk hvis United fikk en midtbanespiller med 15-20 mål pr. sesong. som samtidig kan fungere som stabilisator på laget.

 

Slike midtbanespillere finnes det knapt lengre. Christian Eriksen har vel potensialet til å bli en slik spiller, av dagens spillere i PL, bortsett fra det er vel Gotze, Modric og muligens en eller annen i Serie A.

Lenke til kommentar

 

Digg at Fellaini er i gang. Han er et beist.

Og han var aktuell å kaste bort til Rafa i Napoli. Fysj og fy hadde det skjedd. Sikker på at Kagawa hadde levert også, synd vi mistet han.

 

Kagawa fikk nok av sjanser og funket ikke i PL. Enkelt og greit. Har også spilt elendig for BvB siden han kom hjem, og starter ikke engang for laget som ligger sist i Bundesliga. Slutt med denne Kagawa-horingen, mannen er ferdig på toppnivå.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

 

 

Digg at Fellaini er i gang. Han er et beist.

Og han var aktuell å kaste bort til Rafa i Napoli. Fysj og fy hadde det skjedd. Sikker på at Kagawa hadde levert også, synd vi mistet han.

 

Kagawa fikk nok av sjanser og funket ikke i PL. Enkelt og greit. Har også spilt elendig for BvB siden han kom hjem, og starter ikke engang for laget som ligger sist i Bundesliga. Slutt med denne Kagawa-horingen, mannen er ferdig på toppnivå.

 

Jeg er også lei denne Kagawa rævslikkingen (ikke ment som en fornærmelse mot noen. Jeg er bare snill og grei). Men jeg vil ikke avskrive han enda. Når Dortmund blir gode igjen, da kan man begynne å evaluere enkeltspillernes prestasjoner. Per nå sliter hele laget med selvtilliten.

Lenke til kommentar

Dårlig gjort å ikke linke til kamptråder her inne. Det må innføres asap. Gjøres i de andre trådene.....

 

Fikk ikke med meg at det var kamp allerede i går ? Er så bussy ass....

Bevisst handling fra min side. Vil at folk skal bli flinkere til å få med seg nye tråder på egenhånd. Dette kan gjøres enkelt ved å trykke på "følg dette forumet":

 

149y26o.png

 

Så får man en varsel hver gang det opprettes en ny tråd i den aktuelle kategorien:

 

m92hrt.png

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Synd med Kagawa, men tiden i United var alt annet enn bra for ham. Nå håper jeg Falcao og RvP kommer tilbake i toppslag snart!

This.

 

Kagawa var et kjempetalent som aldri ble brukt rett, og ble bedømt utelukkende på grunn av opptredener på venstre ving.

 

Trist utvikling for han, men han kommer seg nok. En enestående spiller som ble offer for knallhard konkurranse i United.

Lenke til kommentar

Ble offer for moyes mener du vel. Viss SAF fortsatt hadde vært manager, så tror jeg nok at Kagawa hadde hatt 10er-rollen i dag, og at Mata aldri hadde kommet til klubben, i tillegg til at Rooney nok hadde vært solgt.

 

Edit: Men for all del, jeg er veldig fornøyd med Mata og Rooney, og ville ikke byttet. Vi burde bare aldri kjøpt Kagawa fra Dortmund

Endret av Noctua.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...