Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Langerød sine synspunkter er ofte gode de. Han er noe farget av store Utd-briller av og til, men sånn er det kanskje når man brenner så mye for klubben. Ofte ser han ting som mange andre overser.

 

Men jeg må si at jeg syns det er greit at noen prøver å være positiv i tider hvor ting ikke er så bra. Tenker da spesielt under Moyes. Han prøvde å se positivt på alle ting, selv om også han slet. Det er slike personer som gjør at det ikke blir "full rage-mode" i tunge tider.

Lenke til kommentar

Selv enig med mesteparten av det han skriver. Skal også sies at det er lettere å kritisere folk som har kritisert disse spillerne tidligere når de har begynt å gjøre det bra. Men når det er sagt så er rasisme altfor langt over streken. Og de supporterne som kom med ironisk jubel mot Fellaini i sommer burde ta med en plakat og skrive en unnskyldning på den til neste kamp de skal på.

Lenke til kommentar

 

Edit: Ansvarlig redaktør i united.no sine tanker etter kampen. Har sansen for han fyren, nesten alltid enig i alt han sier(minus noen laguttak osv)

Litt for opptatt av egne meninger til å være redaktør, kanskje. For all del, skal bare skrive i vei, men hva han mener om laguttaket FØR en kamp, og hva han mener om kampen etterpå, som ofte resulterer i 2+ "ledere" i uken er litt vel i overkant.

 

Spesielt når han ikke har spesielt mye interessant å tilføye.

Lenke til kommentar

 

 

Edit: Ansvarlig redaktør i united.no sine tanker etter kampen. Har sansen for han fyren, nesten alltid enig i alt han sier(minus noen laguttak osv)

Litt for opptatt av egne meninger til å være redaktør, kanskje. For all del, skal bare skrive i vei, men hva han mener om laguttaket FØR en kamp, og hva han mener om kampen etterpå, som ofte resulterer i 2+ "ledere" i uken er litt vel i overkant.

 

Spesielt når han ikke har spesielt mye interessant å tilføye.

 

Vel, når artikkelen faktisk heter "Mine tanker etter ***" så er det jo akkurat det den inneholder. Bare fordi han er redaktør betyr det ikke at han ikke har egne meninger. Er faktisk fint at han har det. Viser at han er engasjert og lidenskapelig.

Hvis du synes to artikler er i overkant så er det da ingen som tvinger deg til å lese dem. Jeg for min del synes det er interessant å lese de. Ikke alt jeg er enig i, men likevel interessant å lese andres reflekterte meninger.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...