Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

I tillegg så hadde han bare 13 touch på de 75 minuttene han spilte! Og 3 av dem var på cornere.

Er jo godt kjent at han ikke er en type som løper med ballen, men en som finner rom. Men dette er uansett for dårlig. Han har kanskje ikke all skylden selv, men det er tydelig at han fungerer dårlig i taktikken til LvG. Og det er en nedgående kurve så nå er det virkelig på tide å gi Wilson sjansen fra start. Jo mer han får spille, jo bedre vil han bli. Og motstanderne de neste ukene er ikke av det tøffeste slaget så dette er perfekt tidspunkt å gi en unggutt sjansen.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

[......]

 

Aguero, Costa, Sanchez, Hazard og di Maria. Random rekkefølge.

 

Enig i denne :)

 

 

Nominerte keepere til TOTY: Buffon, Casillas, Bravo, Courtois og Neuer. Latterlig at De Gea ikke er med, han må vel være verdens 2. beste keeper sammen med Courtois. Det har jo ikke så mye å si, da Neuer vinner denne klart uansett, men litt rart likevel.

 

Og hvorfor er Bravo der? Han er jo god, men top 5 i verden? Nei. Lloris, Cech, De Gea, Handanovic, ja, det er mange som er bedre. FIFA slikker som vanlig Barca opp i ræva

Lenke til kommentar

^Enig! :)

 

Nani for Carvalho? Høres ut som en drøm i mine ører. Sleng noen gode millioner i mellom og smil.

 

Nå skal det sies at Carvalho tydeligvis har hatt veldig dårlig form i år, så det kan være greit å se at det ikke bare var en sesong hvor han presterte.

 

Kilde: ManUtddennorske

Lenke til kommentar

 

 

Latterlig at De Gea ikke er med, han må vel være verdens 2. beste keeper sammen med Courtois.

De Gea er bedre enn Courtois. Hvertfall i det siste.

Enig i at De Gea har vært klart bedre de siste ukene. Men det siste året då er det vel mer gjevne.

 

Angående Herrera så burde han nok ikke spillt den kampen han var skadet i. Når han er i form, så bør han starte hvert helg. Tipper vi får Herrera og Fellaini på midten i neste kamp.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z

Hadde aldri trodd jeg skulle si dette men jeg synes hvertfall Fellaini fortjener å starte de neste kampene. Gjort det bra omtrent hver kamp han har fått prøve seg i denne sesongen, av en eller annen merkelig grunn.

Endret av Slettet-GlDE6z
Lenke til kommentar

Enig i at Fellaini har vært bra. Viser hvorfor han ble hentet. Han er en ganske så "unik" spillertype. Men han er så treg. Å kjære vene.... Blir så frustrert til tider. Fullstendig slow motion. Han og Carrick funker bare ikke sammen.

 

Så... Hva med Fellaini og Herrera? Da mangler vi plutselig en defensiv midtbanespiller. Med mindre vi spiller 4-3-3 eller diamanten. Uansett blir midtbanen vår treg når både Carrick og Fellaini skal være på banen samtidig.

 

Nå som Blind er skadet så har vi ikke bedre alternativer. Så derfor må vi vel spille slik, men jeg hadde ikke vokset av meg øyenbryna om Fellaini ble solgt, og vi hentet inn en ny box2box.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...