Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Hvis du synes to artikler er i overkant så er det da ingen som tvinger deg til å lese dem.

Dette argumentet umuliggjør kritikk av enhver form for journalistikk.

 

Nei, det er ingen som tvinger meg til å lese United.no, ei heller VG eller Nettavisen eller Aftenposten. Men så var det heller ikke poenget.

Lenke til kommentar

Helt enig, liker ofte hans meninger. Det er viktig å huske på at det er hans synspunker og ikke fakta - altså bare subjektive meninger og følelser.

 

Liker generelt alle sine reflekterte meninger og jeg skulle ønske det var flere her inne som hadde hatt tid / ork til å bruke litt tid på å komme med sine meninger :)

Lenke til kommentar

Må skryte litt av RvP, han mistet veldig ansikt hos meg i høst, men i dag jobbet han beinhardt. Ikke all verdens han fikk til offensivt, men han vil så gjerne. Kudos til RvP.

 

Ellers synes jeg Young er Uniteds beste. Fantastisk at sånne spillere står frem når halve startelleveren er skadet. Så kan vi strengt tatt takke han for tre poeng også. Bokstavelig talt.

Lenke til kommentar

haha, ja desverre...

 

Enig, Courtois kan bare gå til sengs mot den formen De Gea har vist i det siste, helt sykt. Men han blir vel kanskje ikke satt på de store prøvene heller?

Begge er nok jevne på sitt beste. Kommer nok til å bli en real catfight ( :p ) mellom de to om Verdens XI i fremtiden i flere år. Det som er sikkert dog, er at spanias neste landslagskeeper er vår nummer 1 :)

 

Reaksjonsmessig så har De Gea aldri hatt problemer. Det var ute i feltet at han slet litt før, men det har kommet seg mye bedre. Courtois har jo også fordelen av å være 2m høy.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...