Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Kjipt, likevel mener jeg at Lindegaard er en veldig solid backup, er i mine øyne topp 6 keepere i PL, så det tror jeg er uproblematisk. Håper dog DDG blir frisk fort! :)

 

Så du mener Lindegaard er PL's sjette beste keeper?

 

Courtois, Cech, Lloris, DDG, Sczcezczny, Mignolet, Forster, Fabianski, Forster, Krul og Howard ville jeg alle valgt over Lindegaard. Muligens flere også.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Da er det bare en ting å gjøre. Signer Valdes på en 7 måneder lang kontrakt. Koste hva det koste vil. Vil han ha 1.5m i lønn, ja så gi han det. Lindegaard vil bort og han burde bli solgt i januar.

 

E: Da har vi en andrekeeper som garantert er på topp 6 i PL.

Endret av Espp
Lenke til kommentar

Lindegaard fortjener tillit ja, men jeg har aldri sagt at vi skal signere Valdes for massevis av penger. Og hvis du heller velger Lindegaard over Valdes fordi Lindegaard har sittet på benken i over 3 år så er det vel greit. Men jeg reagerte på at kommentaren over ga inntrykket av Lindegaard er bedre enn Valdes ettersom den ikke antydet noe annet. Det fortjener ikke mer enn 8 smileys. Om det gjør at jeg framstår som en 13 år gammel unge kunne jeg virkelig ikke gi mer faen i :) .

 

Skulle vi signere Valdes så vil han være ligaens nest beste andrekeeper. Men hva er poenget med å signere enda en keeper for ca. 4 kamper? Og i januar så har vi FA Cupen som vi sikkert ryker tidlig ut av og det hadde vært meget urettferdig for Lindegaard om han ikke får spille i den turneringen heller fordi en ny keeper ble signert da DDG ble skadet og klubben hadde null tillit til mannen som har varmet benken i alle disse årene uten å ha sutret og klaget over det i offentligheten slik som en viss polsk keeper gjorde her om dagen.

Lenke til kommentar

.

Lindegaard fortjener å få stå i mål når muligheten byr seg, for han har vært lojal og holdt ut på benken i lang tid. Lindegaard sa selv i sommer at han ønsket å forlate, men tydeligvis så nektet Utd han det eller at han ikke fant riktig klubb å dra til.

 

Derfor mener jeg at han kan få dra i Januar og at vi henter Valdes på en 7 måneder lang kontrakt - sånn at vi til sommeren kan bruke tid på å hente en ny reservekeeper, hvis vi ikke har noen i klubben som er klar for den rollen. Valdes er en alt for god keeper til å være reservekeeper og jeg er ikke interessert i å bytte han ut med DDG, men som en nødløsning nå er det jo toppers.

 

Han er en keeper helt opp i toppen og vil gi ekstra trygghet for et usikkert forsvar, noe jeg tviler på at Lindegaard kan gjøre på samme måte. Jeg ser helst at vi gjør som jeg sa lengere opp;

- Selge Lindegaard i januar og hent Valdes på en kontrakt fram til sommeren. Best for alle.

Endret av Espp
Lenke til kommentar

Så folk welbeck for England i kveld? :( fortsatt vondt at han ikke er vår lenger.

Skal vi virkelig ha denne diskusjonen igjen?? Welbeck har alltid scoret på landslaget. Det er ikke noe nytt.

 

Han scoret oftere som spiss i United, men han var ustabil. Kan ikke si at RvP og Falcao er i sitt livs form for tiden, men vi har jo Wilson som har større potensiale enn Welbeck IMO.

Lenke til kommentar

PSG, I think they had a money problem and they couldnt buy players,' Di Maria said in an interview with French broadcaster Telefoot. 'This is the main reason I didnt go there. Playing in the French league would please a lot of players.

 

'Now Im in the English league. But you never know, there is a lot of movements in football. You can never predict where youre going to play.

 

'There were a lot of clubs interested in me. A lot really. But Manchester United appeared and didnt go away. They absolutely wanted me and it happened.

 

'It could have been a good experience for me to go to Paris,' he added. I know Im still young, perhaps Ill go to PSG one day. I dont know how it will all end.'

Di Maria insisted he had no regrets leaving the Bernabeu in the summer despite Uniteds on-field struggles this season.

 

Its a different style of football here at Manchester United,' he stated. 'Im very happy. I dont have regrets about leaving Real Madrid. I think I won everything I wanted with Real: La Liga, the Champions

 

http://www.dailymail.co.uk/sport/football/article-2836647/Angel-Di-Maria-says-PSG-great-experience-Argentine-happy-Manchester-United-now.html#ixzz3JFBECybx

 

Franske medier som sikkert er oversatt, så skal ikke se bort i fra at det er vridd en del men.

Lenke til kommentar

 

Kjipt, likevel mener jeg at Lindegaard er en veldig solid backup, er i mine øyne topp 6 keepere i PL, så det tror jeg er uproblematisk. Håper dog DDG blir frisk fort! :)

 

Så du mener Lindegaard er PL's sjette beste keeper?

 

Courtois, Cech, Lloris, DDG, Sczcezczny, Mignolet, Forster, Fabianski, Forster, Krul og Howard ville jeg alle valgt over Lindegaard. Muligens flere også.

 

Ja, jeg mener at det er kun Cech, Courtois, Howard, DDG og muligens Sczezczny foran. Har alltid spilt veldig, veldig, veldig bra for United.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...