Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-GlDE6z

 

Det var dagens. Gratulerer, jeg lo godt :)

 

Se kampen mot Galatasaray. Han er god foran mål.

 

Jeg kan gi deg en henvisning til flere kamper der det motsatte blir bevist, om det frister selvfølgelig ;)

Lenke til kommentar

@DC: Welbeck hadde et vanvittig mål i starten av sin karriere. Etter det har det stort sett vært mål fra 10m eller nærmere mål. Han bommer på 4/5 store sjanser, sett bort fra England hvor han presterer overraskende bra.

 

Mener United.no hadde en artikkel på at Welbeck aldri hadde skåret mål i kampen etter en landskamp. Artikkelen var skrevet fordi Welbeck ofte gjorde det bra på landslag, men ikke for oss. Han spilte bedre som spiss enn som ving, hvor han ikke fungerte i det hele tatt, men aldri superbra.

 

Det er trist å se Welbeck i Arsenal, men jeg er 99% sikker på at dere ikke har kjøpt gull. Han er en ok+ spiller og blir god hvis han blir bedre framfor mål. Noe Aguero, Costa, Falcao, Henry (latterlig at mange sammenligner Welbs med han), Dzeko. Welbeck blir aldri verdensklasse. For hans egen del unner jeg han er strålende karriere, men om det blir i Arsenal er jeg usikker på.

Lenke til kommentar

Jeg vet hva jeg har sett av han når han spiller som spiss. Kommer han til en god sjanse, så er han god på å begrave den. Hva han har gjort som kantspiller i United er helt irrelevant. Problemet med Welbeck er at han er så mye ute på kanten og bak i banen for å hjelpe å bygge opp spillet, at han sjelden kommer i gode posisjoner. Han har potensialet til å bli en skikkelig god spiss om han fokuserer mer på angrepsspillet. Å selge han var ihvertfall utrolig dumt av dere, ettersom han har stort potensiale og er oppfostret av klubben deres. I tillegg er han bedre enn både Rooney og RVP, og med Falcao ute hadde dere trengt han. Det riktige for klubben deres hadde vært å selge RVP og beholde Welbeck. RVP er gammel og er for lengst på vei nedover.

Endret av Dapper Chap
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z

I tillegg er han bedre enn både Rooney

Har du klikket vinkel eller bare later du som? Det der er faen noe av det dummeste jeg har lest.

 

Forklar meg hvordan han på EN eneste måte er bedre enn Rooney, bruk gjerne statistikker

Endret av Slettet-GlDE6z
Lenke til kommentar

Kan trøste deg med at Welbeck ikke blir å skåre halvparten så mange mål som Rooney, og hvis han er heldig får han kanskje 1/4 av assistene.

 

Rooney en er bedre spiller enn Welbeck på alle områder utenom hurtighet, og kanskje dribling. Rooney kan bli England mestskårende spiller, Welbeck når neppe topp 5.

Endret av Espp
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z

Welbeck har også vært langt mer målfarlig enn Rooney i det siste.

 

Rooney kan bli England mestskårende spiller, Welbeck når neppe topp 5.

 

Si ikke det du, si ikke det. Han har allerede 13 i en alder av 23, og har potensialet til å bli en klassespiss.

Og Rooney har 282 i en alder av 29? Rooney har potensiale til å bli Englands mestskårende spiller (!) Welbeck har potensiale til å bli en god spiss. (???)

 

Og det at du greier å lire av deg at Welbeck er en bedre spiss nå enn Rooney for øyeblikket er jo merkverdig i seg selv, med tanke på at Rooney ikke spiller spiss og forsatt scorer mer i Premier League.

Endret av Slettet-GlDE6z
Lenke til kommentar

Alle kan se potensialet til Welbeck, men han er en frustrerende spiller å se på fordi det skal så lite til før det løsner helt for han, men han greier det liksom aldri. Hadde en god periode forrige sesong da Rooney og RVP var ute hvor han scoret i 8 kamper på rad, men det er eneste gangen han har bevist over tid.

 

Å si at han er en bedre spiss enn Rooney er noe av det sjukeste jeg har lest her inne. Han har en del mer å bevise før det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...