Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Gidder ikke opprette en tråd et random sted på dette forumet så spør her;

 

Noen som vet om jeg kan ta med min get-boks og koble den opp hos en annen som også har Get som leverandør?

 

Hvorfor ønsker du det? Om det er kanalutvalget du vil ta med deg er det vel bare det gule kortet som trenger være med?

Lenke til kommentar

Rooney har til nå hatt en av sine absolutt beste sesonger fra oss, milevis forskjell fra i fjor. Nokså skummelt å tenke på hvor vi hadde vært uten Rooney denne sesongen. Hvordan skal vi egentlig erstatte han? Finnes få typer av han der ute. Hvor finner vi en som jobber knallhardt fremover og bakover, en med hans innstilling, pasningkvalitet, skudd etc? Umulig å erstatte han med en spiller mener nå jeg. Må i så fall handles inn ny en CAM + 1-2 nye midtbanespillere.

Lenke til kommentar

Rooney har til nå hatt en av sine absolutt beste sesonger fra oss, milevis forskjell fra i fjor. Nokså skummelt å tenke på hvor vi hadde vært uten Rooney denne sesongen. Hvordan skal vi egentlig erstatte han? Finnes få typer av han der ute. Hvor finner vi en som jobber knallhardt fremover og bakover, en med hans innstilling, pasningkvalitet, skudd etc? Umulig å erstatte han med en spiller mener nå jeg. Må i så fall handles inn ny en CAM + 1-2 nye midtbanespillere.

Vidal kunne gjort hans jobb bakover og forover uten problem (ikke like bra pasningsfot). Ville heller hatt en Vidal og Kagawa enn Rooney og Carrick - just saying..

Endret av ESPP
Lenke til kommentar

 

Juan Mata has told friends and family he is joining Manchester United #cfc #mufc

Wow. Ser bra ut dette for Man Utd. Skal Rooney ned å spille sentral fra nå av eller..? :p

 

Etter sommeren gidder jeg ikke få forventninger lengere. Blir så utrolig skuffet hvis det faller i dass, eller at det ikke er reelt.

 

Hvis han kommer, blir han å spille kant kan jeg tenke meg (Som Özil og Silva).

Lenke til kommentar

 

 

Juan Mata has told friends and family he is joining Manchester United #cfc #mufc

Wow. Ser bra ut dette for Man Utd. Skal Rooney ned å spille sentral fra nå av eller..? :p

 

Etter sommeren gidder jeg ikke få forventninger lengere. Blir så utrolig skuffet hvis det faller i dass, eller at det ikke er reelt.

 

Hvis han kommer, blir han å spille kant kan jeg tenke meg (Som Özil og Silva).

 

Özil spiller svært sjelden kant for øvrig, du mener vel Cazorla? :p

 

 

 

Har skjedd mye de siste 24 timene. Mata blir nok United spiller innen noen dager. Merkelig av Mourinho. Ser ikke helt hvorfor dette er lurt, men får håpe Mourinho har en plan for dette.

Rart siden dere nektet å låne oss Ba i august.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...