Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Har vel noe med skadesitausjonen til United har blitt verre også. RvP har nesten ikke spilt. Rykter sier at Rooney spilte med en skade i går. I tillegg til at sentrale spillere blir satt ut med skader. Litt merkelig med tanke på at Ferguson klarte å holde det bedre under sjakk enn Moyes. Spesielt med tanke på RvP:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Om du ikke hoppet over de 2 første kapitlene; hvorfor fikk Moyes jobben? Jeg sitter igjen med inntrykket at det er hovedsaklig fordi han er skotte, oppvokst samme sted som SAF, og fordi SAF har kjent familien siden tidenes morgen. Han omtaler Queiroz som "verdens beste manager".

 

Jeg hadde foretrukket omtrent samtlige managere Chelsea har kastet ut de siste 10 årene, bortsett fra kelneren til Napoli.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Om du ikke hoppet over de 2 første kapitlene; hvorfor fikk Moyes jobben? Jeg sitter igjen med inntrykket at det er hovedsaklig fordi han er skotte, oppvokst samme sted som SAF, og fordi SAF har kjent familien siden tidenes morgen. Han omtaler Queiroz som "verdens beste manager".

 

Jeg hadde foretrukket omtrent samtlige managere Chelsea har kastet ut de siste 10 årene, bortsett fra kelneren til Napoli.

 

Jeg må faktisk si meg enig her, og mistenker at det fakumet at Moyes er skotte kan ha vært grunnen til at han ble valgt foran andre managare. Men han presiserer at det ikke er derfor han ble ansatt i samme kapittel. Moyes var alltid likt av SAF, og han roste han ofte i intervjuer flere år før han sa gav seg. Uansett, det Moyes har fått til i Everton er enorme prestasjoner, og Everton var allerede ifjor på god vei til å forbedre seg ytterlige.

 

Nå har ikke jeg vært så opptatt av Everton, men den jobben han har gjort i klubben er jo åpenbart eksepsjonell med tanke på hvordan klubben lå ann når han startet. Nå får vi bare se hvordan han klarer seg i en større klubb. Roy Hodgson gjorde jo også en rimeligt god jobb i Fulham, uten å få til noe særlig i Liverpool. Det har alltid vært en risiko å ansette Moyes, men jeg håper fortsatt ikke at han sparkes før han har fått litt tid på seg, da er vi plutselig i samme spor som City, Chelsea, og andre sjelløse klubber.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Jeg må faktisk si meg enig her, og mistenker at det fakumet at Moyes er skotte kan ha vært grunnen til at han ble valgt foran andre managare. Men han presiserer at det ikke er derfor han ble ansatt i samme kapittel. Moyes var alltid likt av SAF, og han roste han ofte i intervjuer flere år før han sa gav seg. Uansett, det Moyes har fått til i Everton er enorme prestasjoner, og Everton var allerede ifjor på god vei til å forbedre seg ytterlige.

 

Nå har ikke jeg vært så opptatt av Everton, men den jobben han har gjort i klubben er jo åpenbart eksepsjonell med tanke på hvordan klubben lå ann når han startet. Nå får vi bare se hvordan han klarer seg i en større klubb. Roy Hodgson gjorde jo også en rimeligt god jobb i Fulham, uten å få til noe særlig i Liverpool. Det har alltid vært en risiko å ansette Moyes, men jeg håper fortsatt ikke at han sparkes før han har fått litt tid på seg, da er vi plutselig i samme spor som City, Chelsea, og andre sjelløse klubber.

For 6-7 kamper kunne jeg vært enig med deg! Men når han får et lag som vant Premier League ifjor, til å virke som et middelmådig lag etter så mange kamper som er spilt nå, begynner jeg å lure.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Så du foretrekker heller å ha en manager i 1-2 år om gangen, fremfor å få kontinuitet og stabilitet på ledersiden?

 

Nei, jeg foretrekker selvsagt kontinuitet og stabilitet, men ikke Evertons versjon. Jeg vil ha United og Arsenals versjon av stabilitet blant topp 4, ikke Evertons 5.-8..

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Spekulasjonene rundt Wayne Rooneys fremtid har igjen skutt fart. Ifølge Daily Mail innrømmer David Moyes at det ikke er noen garanti for at stjernespilleren forlenger kontrakten med Manchester United dersom klubben ikke kvalifiserer seg til Mesterligaen. United ligger for øyeblikket på sjuendeplass i Premier League etter en mildt sagt skuffende sesong. I sommer prøvde Chelsea å sikre seg en overganslysten Rooney, men en avtale kom aldri på plass mellom klubbene. De røde djevlene ønsker å forlenge med Rooney, men spilleren selv vil vente til etter sommerens VM i Brasil med å avgjøre sin egen fremtid. Rooneys kontrakt med United går ut neste sommer.

 

http://www.tv2.no/2014/01/04/sport/fotball/premier-league/5197773#.UsfZ2PTuKrE

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg tror faktisk ikke det skal veldig mye til nå før United-fansen roper på Solskjær inn for Moyes. Nogle flere gode resultater for Sol og nogle flere dårlige for Moy er vel alt som skal til. Sunnyboy var mitt 1. valg (nye Pep) uansett, og samme hvor mye jeg liker at Moyes har kontrollen pdd så tar jeg Ole foran han any day.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...