Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Han er nok ikkje der per i dag at han kan gå inn og styrke midtbana vår i den grad som trengs. På sikt kan Powell vere veldig spennande, men vi må nok per i dag heller ha nokon som vil gå rett inn og forsterke oss sentralt, ikkje ein som kanskje gjer det, eller berre gjer det på ein god dag. Når det gjeld det å få gjennom unge spelarar så er det absolutt noko United prøvar på, men PL er noko heilt anna enn det var for 20 år sidan og no er det veldig ofte fordelaktig å sende ein spelar på lån slik at han kan spele 40 kampar i staden for at han får 15 på eige lag.

Lenke til kommentar

Noen som har trua på at Nick Powell kan bli en løsning på midtbanen da? Han er vel en spillertype som trengs, og jeg kan virkelig ikke se for meg at han skal være for dårlig til å kapre en plass på den midtbanen. Han er åpenbart et stort talent, og det må da være lurere å satse på ham framfor Giggs og Fletcher. Vi må ikke glemme tradisjonen vi har ved bringe opp juniorspillere, selv om mange roper på flere storkjøp.

 

Fletcher har vært over all forventning etter han kom tilbake. Det eneste han mangler er at han virker utrolig pinglete i duellspill (særlig hodedueller) sammenlignet med det han var før. Er ikke misfornøyd med Fletch i det hele tatt, men om du vil forsvare en plass for Nick Powell på bekostning av Fletcher (eller noen andre av våre CMs), så må du huske på at Nick Powell ikke er i nærheten av å være samme spillertype. Powell har spilt hovedsaklig som fremskutt spiss i Wigan og det virker som det er der han er best. I mine øyne er han akkurat der Cleverley var på samme tidspunkt, så kanskje det er litt "feil"? (Fyll gjerne inn her. Jeg har ingenting som er godt nok.)

 

Han har putta 5 goaler på 18 kamper fra midtbaneposisjon og er bare et år eldre enn Januzaj, så han har absolutt fremtiden foran seg. Av det (lille) jeg så av reservelagskamper så må jeg (i skam) si at jeg satt Powell foran Pogba. Så hva faen vet jeg. Akkurat nå ligger Pogba tusen millioner mil foran alle, men jeg er sikker på at Nick blir en del av et godt lag om 1-3 år. Er bare ikke sikker på at det blir United. Hovedgrunnen er selvfølgelig at laget trenger en umiddelbar forsterkning der og det er vanskelig å omskolere Powell for hundrede gang på 2 år til å bli en sittende midtbanespiller. Men igjen. Jeg vet ingenting. Bare tanker.

 

Tradisjonen du nevner angående å bringe opp juniorspillere er noe alle United-supportere burde være stolte av forøvrig. Helt overlegne i England by a mile. Fikk en grei påminnelse i Clevs - Wilshere-tråden i noen gamle poster av meg for noen dager siden.

Endret av niko.
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Whatcouldhavebeen osv.

 

Pique, Ronaldo, Pogba, Tevez, Ljajic, Morrison, Rossi, (Zieler).

 

Ganske sykt å tenke på hvor sterkt laget kunne ha vært.

Samtlige av disse hadde vel gått inn og hevet kvaliteten på troppen.

 

Men nå må vi ikke gå all nostalgic her, slik andre har blitt kritisert for. :wee:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...