Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det at det er kjedelig er ingen bonus, men resultatene bekymrer meg mer.

 

Har egentlig fått selve personligheten i vranghalsen også. Liker ikke måten han uttaler seg til pressen på. Null karisma.

 

Syns det er litt morsomt at dere har nøyaktig den samme kritikken til Moyes som vi hadde til Hodgson. Kjedelig fotball, kjedelig type, dårlige resultater.

Lenke til kommentar

Hvor mye erfaring hadde Bob Paisley og Kenny Dalglish når de fikk ta over den regjerende seriemesteren i England?

Poenget mitt er at OGS blir hauset opp så utrolig. Jeg tipper 90% av de som ønsker han som manager i United er norske.

 

Kanskje tenke seg litt om før man vaser slikt tull?

Hva er poenget med en slik kommentar?
Lenke til kommentar

Poenget mitt er at OGS blir hauset opp så utrolig. Jeg tipper 90% av de som ønsker han som manager i United er norske.

 

Hva er poenget med en slik kommentar?

 

Å få vekk påståeligheten. Det er alt for mye av den her inne.

 

FA-cupens 4. runde

Birmingham/Bristol / Crawley - Manchester United/Swansea

 

Nå kommer vi til å tape i kveld, sånn at rekken vår med å trekke PL-motstand kan fortsette.

Lenke til kommentar

 

Syns det er litt morsomt at dere har nøyaktig den samme kritikken til Moyes som vi hadde til Hodgson. Kjedelig fotball, kjedelig type, dårlige resultater.

Jepp, og det var 100% riktig av Liverpool å gi Hodgson fyken den gang, selv om det for en United-supporter var en eneste stor fest å se han fjamse det til for seg selv på daglig basis.

Lenke til kommentar

Det er selvsagt åpenbart at Kagawa blir ubrukelig når det eneste vi prøver på er å legge innlegg. Selvsagt skuffer Kagawa når alle angrep skal foregå på kanten. Det er taktikken som er problemet, ikke spilleren. Enhver idiot kan se på statistikken alene i Dortmund, og se hva han er god for. Fyren passer selvsagt ikke inn i et lag som har flere innleggssforsøk enn Stoke. Da setter man heller Fellaini i 10ern og lar vingene sikte på håret hans. Det er en skam at Kagawa ikke blir brukt til det han er god til. Når han brukes i en spillestil hvor mannen bak spissen fungerer som en target-man, så er det selvsagt ikke rart folk sier han skuffer.

 

Enig. Nå er det dog bare sånn det er, Moyes vil spille innleggsfotball og da passer han ikke inn i Moyes sin stil. Rooney har 10ern, Fellaini har den ikke. Vi har uansett Januzaj på vei, så jeg ser ingen grunn til å holde på Kagawa lenger mm Rooney stikker til sommeren.

 

Hva skjedde med "gi han 3-4-5 år til å bygge opp noe eget"? Har det endelig begynt å synke inn at Moyes ikke er riktig mann? Interessant.

 

Jeg ville ha Sunny inn som manager fra dagen Fergie offentliggjorde at han la opp. Derav tar jeg fortsatt gjerne Sunny, av åpenbare grunner. Han er ung, legende i United, har en strålende merittliste så langt, er bra på å snakke for seg etc. Hvis han likevel aldri blir aktuell, så skal Moyes få sitte flere år. Jeg er dog skeptisk om han ikke tar topp 4, for det kan være nogle kritisk for klubben.

 

Eneste jeg ikke liker med å gi han tid til å bygge noe eget, er at det ser ut som om han bygger en enda kjedeligere utgave av United enn det SAF gjorde på sitt "verste".

 

Dette er tidlig å melde, da han foreløpig har hentet kun Fellaini (som sikkert var hans 6. valg). Han har ikke fått "bygd" en dritt.

 

Det at det er kjedelig er ingen bonus, men resultatene bekymrer meg mer.

 

Har egentlig fått selve personligheten i vranghalsen også. Liker ikke måten han uttaler seg til pressen på. Null karisma.

 

Han har kommet med et par litt dumme kommentarer i media. Så lenge han unngår disse flausene så bryr jeg meg ikke om hvordan han prater med pressen. Alt denne mannen sier i media blir uansett i disse dager så jævlig opphauset og det blir hysteri samme hva han sier. Noen blir aldri fornøyde. Drit i media.

 

Fra United.no:

 

"Flere supportere skriker etter nysigneringer, men David Moyes er ikke veldig optimistisk.

- Jeg tror de flere overgangene vil bli gjort i sommer heller enn i januar, røpet han."

 

Utrolig! Må være en dårlig spøk.

Money talks. Skal man sikre seg en topp 4 MÅ Moyes handle, det er det INGEN tvil om. Vi har en midtbane som skriker etter noe kreativt.

 

Hvem skal vi hente i januar for en overkommelig pris som skal forsterke laget vårt, helt realistisk sett?

Lenke til kommentar

Bittert tap, idiotisk rødt kort. Rett og slett urutt. Men jeg synes vi viste gode takter i dag med veggspill, entouch og gjennobruddspasninger. Og Fletcher fortsetter å imponere, å få han tilbake har vært som å få en ny spiller. Bare synd Carrick har vært skadet samtidig, ellers ønsker jeg å se de to sammen på midtbanen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...