Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dont get me wrong, er det en ting jeg ønsker er at Moyes skal lykkes, men hvor mye tid skal han få når han, som sovehest sa tidligere, tenner på hele stuegulvet når han skal fyre i peisen? Jeg har ikke svaret, men jeg er ganske sikker på at Moyes ryker rett ut neste sesong hvis vi ikke begynner å vinne/begynner å spille angrepsfotball og ser ut til å ha en fremtidsrettet plan som kan lønne seg på 4-5 år. Da er jeg all-in, men det drittet vi spyr ut nå er ikke godt nok iallefall. Feigt og defensivt er vel to ord som beskriver united godt i årets sesong så langt.

Lenke til kommentar

Har aldri trodd han var rett man for United, men.....

Hvem er egentlig god nok til å ta over etter tidenes manager?

Dere kommer aldri til å få en manager med like mye "pondus", ingen lag kommer til å få en manager som han igjen.

 

Var slutten på en æra innen fotballen, nå tror jeg United også har kommet til bruk og kast samfunnet som resten av fotballverden.

 

Mest synd på "dere", men også et tap for fotballen, selv om det åpner for mer spenning i ligaen :)

Lenke til kommentar

*Om du ikke har tro på Moyes sitt prosjekt, er du medgangssupporter*

 

Jeg støtter United i motgang, men per dags dato ser ikke Moyes ut som mannen som skal ta oss ut av motgangen. Vi kjøpte kun Fellaini (+Valera?) i sommer, og Moyes var sikker på at stallen var sterk nok til å kjempe om tittelen uten forsterkninger. Nå skal det handles i januar, og jeg frykter flere dyrkjøpte "kvalitetsspillere" som ikke presterer.

Jeg er helt sikker på at eventuelle kjøp i januar er gjennomtenkte.

 

Nå har de fått satt seg i setet, både Moyes og Woodward. Om vi skal stole på rapportene har de speidet på et sykt antall spillere i høst, og ikke minst fått kartlagt svakhetene og styrkene i laget basert på kampene som er spilt. Jeg så ikke problemet på stopperplass i sommer, det gjrø jeg nå. Jeg så ikke problemet med Fellaini i sommer, det gjør jeg nå. Og vinger har vi vel behøvd siden 2009.

 

Det er lov å ikke være superfan av Moyes, men han er smart nok til å se at 12 poeng bak lederlaget samt en stall som aldri tar CL-gull ikke er bra nok for Manchester United.

Endret av Lime Canes
Lenke til kommentar

Jeg er helt sikker på at eventuelle kjøp i januar er gjennomtenkte.

 

Nå har de fått satt seg i setet, både Moyes og Woodward. Om vi skal stole på rapportene har de speidet på et sykt antall spillere i høst, og ikke minst fått kartlagt svakhetene og styrkene i laget basert på kampene som er spilt. Jeg så ikke problemet på stopperplass i sommer, det gjrø jeg nå. Jeg så ikke problemet med Fellaini i sommer, det gjør jeg nå. Og vinger har vi vel behøvd siden 2009.

 

Jeg er helt sikker på at eventuelle kjøp i januar er gjennomtenkte.

 

Nå har de fått satt seg i setet, både Moyes og Woodward. Om vi skal stole på rapportene har de speidet på et sykt antall spillere i høst, og ikke minst fått kartlagt svakhetene og styrkene i laget basert på kampene som er spilt. Jeg så ikke problemet på stopperplass i sommer, det gjrø jeg nå. Jeg så ikke problemet med Fellaini i sommer, det gjør jeg nå. Og vinger har vi vel behøvd siden 2009.

Woodward har peiling ja. Se Banan sitt innlegg over og dette tillegget

 

De har en av de største avtalene, og de har ikke vunnet ligaen siden 1990. Det siste kan du sette to streker under med store bokstaver

Fyren virker jo helt blåst. Så lenge vi tjener penger, så er det ikke farlig om vi ikke finner serien før i 2036. WIN!

Lenke til kommentar

AllFather er inne på noe. Dere er så tåpelige som biter på hvordan mediene vrir utsagnene hans. Det han sier er at det ikke er noen krise, økonomisk, hvis klubben ikke vinner titler et år, da inntjeningen er så høy at klubben fortsatt kan være konkurransedyktige på overgangsmarkedet.

 

Det kan være bull da, SAF sa jo det år etter år, selv om klubben egentlig ikke har brukt mye penger. United kan selvsagt ikke konkurrere mot pengedopa klubber som City og Chelsea, men på nivået under henger de med.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Han føler vel han gjorde en god jobb i Everton, og nå føler han presset på grunn av en foreløpig mindre god jobb i United.

 

Jeg tviler ikke på at Moyes misliker Everton sin nye spillestil. Den er jo attraktiv og publikumsvennlig. Moyes liker best høye baller inn sentralt, hvor en sterk kar kan ta ned ballen eller få ballen mot mål på direkten.

Lenke til kommentar

Dette oppsummerer Moyes for meg; "On Newcastle's visit, Moyes says: "They are coming to OT and we are going to make it as difficult for them as we possibly can." #mufc"

 

Helt feil holdning for en United-manager. Er noe med det utsagnet som klinger helt feil i mine øre. United skal ikke gjøre ting vanskelig for Newcastle, de skal føre kampen og vinne. Drittfyr.

Endret av The Hoff
Lenke til kommentar

Forstår hva du mener, men seier er ikke garantert i noen som helst kamper denne sesongen.

Uansett så håper jeg ordene forblir ord, fordi laget skal ikke gå ut på sin egen gressmatte foran egne fans og bare gjøre det vanskelig for motstanderen. Vi spiller for å vinne. Og helst ikke være fornøyde med en ettmåls-ledelse. Vi har sett hvordan ting kan gå da.

Endret av RollsReus
Lenke til kommentar

Dette oppsummerer Moyes for meg; "On Newcastle's visit, Moyes says: "They are coming to OT and we are going to make it as difficult for them as we possibly can." #mufc"

 

Helt feil holdning for en United-manager. Er noe med det utsagnet som klinger helt feil i mine øre. United skal ikke gjøre ting vanskelig for Newcastle, de skal føre kampen og vinne. Drittfyr.

Forventer den typen utsagn fra en manager fra nedre halvdel av tabellen som møter en tittelutfordrer på bortebane. Helt utrolig hvor lite inspirerende den fyren er.

Lenke til kommentar

Dette oppsummerer Moyes for meg; "On Newcastle's visit, Moyes says: "They are coming to OT and we are going to make it as difficult for them as we possibly can." #mufc"

 

Helt feil holdning for en United-manager. Er noe med det utsagnet som klinger helt feil i mine øre. United skal ikke gjøre ting vanskelig for Newcastle, de skal føre kampen og vinne. Drittfyr.

 

Haha wow. Får det jo til å høres ut som om Newcastle er et "topplag" og dere kjemper om nedrykk.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...