Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg er ikke uenig i at de spiller back. Jeg er bare uenig i at de er gode backer. Dani Alves har vært fantastisk for Barcelona, men han er ingen utmerket forsvarer. Det er heller ikke Glen Johnson, og jeg ser ikke hva GJ kan fremover som ikke Rafael kan. Her kommer dessuten min personlige preferanse frem: Jeg liker at backene mine først og fremst kan spille forsvar.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Vi spiller stort sett likt som før. Forskjellen er at resultatene uteblir og at vår nye manager gjør flere hårreisende bytter.

 

Gode eksempler på dette i går, men det verste må være da han byttet ut Rooney og satte inn Smalling i sluttminuttene mot (sett inn riktig lag), hvor vi endte med å miste poeng helt på tampen av kampen.

Lenke til kommentar

Litt off topic, men jeg syns det er verdt å gi litt positiv innspill til forumet/tråden her som klarer å faktisk holde nivået av diskusjonene relativt høyt med tanke på den tunge tiden united har. Spesielt sammenlignet med United.no sitt forum, jeg kan nesten sverge på at jeg får kreft av å lese kommentarene derfra.

Etter at MUSCB lanserte et nytt(og vesentlig dårligere) forum så har kvaliteten gått ned som en stein, og mange av de gode brukerne falt fra.

Før de ødela forumet så var United.no forumet et av de bedre United forumene etter min mening.

Lenke til kommentar

Dagens United-lag har masse av kvalitet i seg, de trenger bare å få inn formen og den gode gamle lagmoralen. Jeg er en evig optimist! Jeg velger å bruke niko's skala hvor krem er best.

 

DDG - Krem!

Rafael - Krem!

Vidic - Krem!

Evans - Krem!

Evra - Fortsatt blant de bedre venstrebackene!

Carrick - Krem!

Fellaini/Cleverley/Giggs - OK.

Valencia - Ganske god (noen ganger krem)!

Rooney - Krem!

Kagawa/Januzaj/Welbeck - Snart krem!

RvP - Krem!

 

I tillegg:

 

Lindegaard - Knall back-up, og kunne sikkert spilt fast i 14 andre PL-lag!

Smalling - God, kanskje snart krem?!

Jones - God, snart krem!

Ferdinand - Flott fyr!

Buttner/Fabio - OK, men selg og hent nytt!

Anderson - OK, men på tide å pakke sekken snart!

Nani - DM, vær så snill å selg denne talentløse pjokken fort. Han forpester OT.

Young - Se over.

Zaha - Hmm. Krem etterhvert? Kan jo håpe.

Chicha - Godgutt, scorer mye. Alltid flott å ha i bakhånd.

 

I tillegg har jeg trua på at vi har en liten juvel i Nick Powell også. Lyse tider i møte!

 

Til slutt: David Moyes - Krem!

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Hjelper ikke å være krem om man ikke presterer på banen. Alle kan være krem. Er jo bare å ta seg en tur innom Rema det og dynke seg selv i krem. Hjelper også lite med å være flott fyr. Er han så flott at han lar være å takle fordi han ikke vil skade noen?

 

 

 

Uansett, kvaliteter og prestasjoner > krem.

 

1. Ja, sant. Jeg sa likevel at mentaliteten ikke er der den skal være foreløpig, men det kommer. 2. Nei, alle kan ikke være krem. Kun de beste er krem, tok du ikke poenget? 3. Jeg tror det hjelper laget å ha en flott fyr som Rio i garderoben. En flott fyr skaper god stemning, god stemning skaper god lagmoral.

Lenke til kommentar

Du snakker mye generelt.

Du snakker mye om krem i en fotballtråd.

 

Vanskelig å snakke om en spesifikk spiller. Fotball er en lagsport og da blir det mye generelt ja.

Hjelper ikke å ha to-tre gode spillere på laget, mens resten suger. You see?

 

 

https://www.diskusjon.no/index.php?showforum=333 Tror denne passer deg godt!

Endret av RollsReus
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...