Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Gjør hva faen du vil. Vi er 6 poeng bak Pool på 4(hvis de spiller uavgjort). Det er intet annet enn krise. Hvem faen vil komme til en klubb som spiller drittfotball og som ikke klarer å kvalifisere seg for CL(eller kanskje tilogmed EL) ? Og ikke kom med "vi har en dårligere tropp bla bla bla". Samme folkene som synes kjøpene(kjøpet) var bra for 4 måneder siden som er kåt på Moyes nå og som mente at troppen var mer enn god nok til å kjempe med de beste. Troppen er ikke god nok, Manageren er ikke god nok. Vi kasta bort nesten 30mill på en spiller som aldri har vært god nok, vi slang ut FM bud på Fabregas. Hele klubben er blitt en amatørforestilling og det er flaut.

Jeg elsker denne klubben og følger den ned i 100 divisjon om jeg må. Men det går da for faen ann å gjøre grep sånn at det ikke skjer.

Hvis noen trenger meg leser jeg historien til Leeds.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Midtbanen var helt katastrofe denne kampen!

2 poeng på de siste 4 kampene. Det er 2 av 12 poeng. Høres jo ut som statistikken til et jævla bunnlag.

Har jo heller ikke scoret et jævla mål på OT på 2 kamper på rad. 3. gang denne sesongen. 1 måned siden siste mål.

Noe er alvorlig galt med midtbanen fordi vi har spisser med kvalitet. Det trengs mer teknikk og fart på den sentrale delen.

Lenke til kommentar

Vi trenger å utvikle spillet vårt. Har lyst til å se oss få orden på pasningsspillet. Og laget må fremstå med betydelig mer selvtillit.

Tror nok presset på Moyes (inkludert det og overta etter SAF) har smittet i litt for stor grad over på spillerne.

Og om de i tillegg er overtrent (slitne) så hjelper ikke det på psyken heller.

Jeg har ikke fått sett Leverkusen-kampen (eller Everton i midtuka), hva var forskjellen fra 0-5 til 0-1 i dag?

 

...

 

To hjemmetap i serien tror jeg.

Jeg vil vel si at vi var mye flinkere til å utnytte småfeil gjort av Leverkusen. Vi hadde også marginene på vår side, I motsetning til i dag, og mot Everton. Vi hadde også en Giggs på høyt nivå, sammen med Kagawa som klarte å skape sjanser. Vi har generelt vært mye bedre i CL enn i PL. Vanskelig å si hva det kommer av. Kanskje Europeiske lag ikke har like god oversikt over Uniteds svakheter, samtidig som de ikke er like kompakte defensivt som mange PL-lag.

Lenke til kommentar

Jeg er sannsynligvis like frustrert som di fleste her, men hellemåne, forvente at Zaha skal gjøre en forskjell etter å ha fått 0 minutter på 3-4 måneder... Ta dere sammen ffs!


Får vel trøste meg med at det er en fin kamp i Bundesliga klokka 18:30 mellom Dortmund og Leverkusen.

 

Går den på Eurosport? :p

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Suarez ble kjøpt i januar. Sturridge også forøvrig. :p

Mulighetene er der

Joja, muligheten er selvsagt der. Men da må man isåfall lete etter spillere i dårligere klubber. Man kan vel for det meste utelukke spillere som spiller fast for et CL-lag, men jeg begynner å bli redd for at de færreste uansett ville ønsket en overgang til United.

Endret av Kammizez
Lenke til kommentar

Joja, muligheten er selvsagt der. Men da må man isåfall lete etter spillere i dårligere klubber. Man kan vel for det meste utelukke spillere som spiller fast for et CL-lag, men jeg begynner å bli redd for at de færreste uansett ville ønsket en overgang til United.

Det normale er vel å kjøpe fra dårligere klubber, men spillere som er gode der?
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...