Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-GlDE6z

#MoyesOut

 

Moyes er ikke mannen for United. United skal(i nesten alle tilfeller) være det beste laget på banen og føre kamper. Moyes er god med klubber som han kan legge seg bakpå med. Det er ikke United. Sorry, han er verken god nok, eller typen manager vi trenger.

Tror du virkelig det vil gå bedre om vi sparker Moyes nå?

Lenke til kommentar

Tror du virkelig det vil gå bedre om vi sparker Moyes nå?

Ja, det tror jeg. Kanskje resultatene vil utebli, men vi kan få inn noen som er mer offensiv i tankegangen og som vil ut og føre kamper, ikke bare "gjøre det vanskelig". Moyes kommer aldri til å bli den manageren United trenger.

Endret av Hansoen
Lenke til kommentar

 

Nå har vel Hansoen ønsket å sparke Moyes siden August :p

 

Forresten, hva mener de som har mast og mast på å få se Zaha om han nå? Ringrusten eller hadde Moyes rett hele tiden?

 

Imo har Moyes rett ved å la han vente. Han gjør utrolig mange rare valg. På langt nær samme spilleforståelse som Januzaj har.

Lenke til kommentar

Vi trenger å utvikle spillet vårt. Har lyst til å se oss få orden på pasningsspillet. Og laget må fremstå med betydelig mer selvtillit.

Tror nok presset på Moyes (inkludert det og overta etter SAF) har smittet i litt for stor grad over på spillerne.

Og om de i tillegg er overtrent (slitne) så hjelper ikke det på psyken heller.

Jeg har ikke fått sett Leverkusen-kampen (eller Everton i midtuka), hva var forskjellen fra 0-5 til 0-1 i dag?

 

...

Er det to hjemmetap på rad eller to tap på rad?

To hjemmetap i serien tror jeg.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z

Ja, det tror jeg. Kanskje resultatene vil utebli, men vi kan få inn noen som er mer offensiv i tankegangen og som vil ut og føre kamper, ikke bare "gjøre det vanskelig". Moyes kommer aldri til å bli den manageren United trenger.

Hva var der Sir Alex sa før han gikk igjen? Var det ikke noe med at vi måtte gi han tid ;)? Det er gått noen måneder, resultatene er under nivå samt at jeg føler mye har gått imot oss. Uansett så er vi i en periode der de rutinerte forsvinner, og vi har en stall som er rett og slett dårligere enn topp 4 plassen i min mening.

 

Hva som burde skje har jeg null peiling på egentlig, derfor sitter ikke jeg med avgjørelsene, men å sparke Moyes tror jeg bare vil få det til å gå enda verre. Det med å kjøpe forsterkninger i Januar tror jeg derimot blir vanskelig(ere) om vi mister topp 4 plassen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...