Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+3165

Du tenker på at du tar i bruk masse beasts slik som demology tar i bruk masse demoner, og så buffer de opp?
Slik er det jo akkurat nå, 1 vanlig pet, 1 pet fra artifact, 2-3 pets fra Dire Beast til en hver tid, og så kan du ta den helt ut med A Murder of Crows og Stampede.

I tillegg har du BW og den lyn greiene fra artifact for å buffe petsa.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Levler mine første karakterer etter at Cataclysm/Legion kom ut. Må si den der "level anywhere" greia er genial. Velger bare de sonene jeg elsker og tar det derfra. Har levla en mage til 30 nå, en monk til 20 og ymse sub 20 karaterer.

Lagde en ny DK og startet på Outland nettopp. Digg å hoppe over Hellfire Peninsula som jeg haaaaatet før. Zangarmarsh derimot, beste sonen i hele WoW for min del. Er spent på å se Northrend igjen, og ikke minst alt det nye jeg aldri har sett før.

Når det er sagt. Spillet er altfor enkelt nå. Savner litt motsand, men det er ålreit tidtrøyte mens man hører på musikk i det minste.

Og å hoppe tilbake til mine gamle lvl 80 og 90 karakterer er helt uaktuelt. Husker ingenting.

Lenke til kommentar

Aktiverte faktisk wow igjen i går. har 3 lvl 110. Men gud kor kjedelig det var :) Gjorde greater invasionpoint med dem 3 110 a jeg har så orka jeg ikke mer. Var liksom noe annet med wow i vanilla tiden. Med Grim reaper som raste rundt. :) Og for ikke og snakke om stv og hillsbrad.

 

Blir vel og ta noen greater og noen raid finder turer. 

Lenke til kommentar

Jeg daffer rundt med en streamer jeg kjenner og leveler fra bunnen av 2-3 ganger i uka. Det er helt ok, for hu har aldri spilt WoW før så alt må læres og er nytt. Nå er "vi" level 25-ish. Gjør alle dungeons som blir tilgjengelig også, det har jeg aldri gjort før.

 

Gidder ikke plukke opp l110 endgame opplegget igjen, nei. 2 år siden sist. Husker bare en brøkdel av world quests og alt det der styret.

Endret av Bytex
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg daffer rundt med en streamer jeg kjenner og leveler fra bunnen av 2-3 ganger i uka. Det er helt ok, for hu har aldri spilt WoW før så alt må læres og er nytt. Nå er "vi" level 25-ish. Gjør alle dungeons som blir tilgjengelig også, det har jeg aldri gjort før.

 

Gidder ikke plukke opp l110 endgame opplegget igjen, nei. 2 år siden sist. Husker bare en brøkdel av world quests og alt det der styret.

Vurderer og gjøre det samme. Jeg er så heldig og ha en kone som spiller wow så hu blir sikkert med. Men hu er hekta på Diablo 3 og Minecraft for tiden :(

Lenke til kommentar

Ja det er ganske smart at monstrene scaler til min level. Så selv om jeg springer rundt med en l20 kar i startområdet hans, er "mine" monstre min level 35.

Det er veldig genialt. Samtidig savner jeg "reisen" fra 0-60. Kommer nok fort til å hive meg på WoW classic når det kommer (skal sies at jeg var seint ute med å starte med WoW, begynte like for WotLK var ute.

 

Jeg driter i endgame. For meg er WoW questing og et par dungeons på veien fra 0-maxlvl. Det er meditasjon rett og slett.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg daffer rundt med en streamer jeg kjenner og leveler fra bunnen av 2-3 ganger i uka. Det er helt ok, for hu har aldri spilt WoW før så alt må læres og er nytt. Nå er "vi" level 25-ish. Gjør alle dungeons som blir tilgjengelig også, det har jeg aldri gjort før.

 

Gidder ikke plukke opp l110 endgame opplegget igjen, nei. 2 år siden sist. Husker bare en brøkdel av world quests og alt det der styret.

Jeg synes de siste expansions har vært alt for mye fokus på deg selv. Du MÅ gjøre artifact-questene, du MÅ gjøre world quests. Om jeg vil grinde meg till 1mill gull og kjøpe meg gear, kan jeg ikke få gjøre det på den måten?

 

Spent på expansion, og spesielt hvordan de gjør end-game der. Har ikke spilt aktivt siden 2016, og det burde bli bra mye bedre enn det har vært, for det fantes ikke moro. Samme gjelder stemninga ingame, likte BC, WotLK og MoP, men Cata, WoD og Legion har ikke falt i smak på en generell basis.

 

Savner også mye av de eldre specsa, demo med Meta og Felguard var herlig! Det er vel kanskje fordi storhetstida mi var i WotLK også. WoW Classic skal uten tvil prøves, selv om jeg skulle ønske at det var WotLK som kom, eller at begge kom. Heck, Classic, BC og WotLK!

Lenke til kommentar

 

Jeg daffer rundt med en streamer jeg kjenner og leveler fra bunnen av 2-3 ganger i uka. Det er helt ok, for hu har aldri spilt WoW før så alt må læres og er nytt. Nå er "vi" level 25-ish. Gjør alle dungeons som blir tilgjengelig også, det har jeg aldri gjort før.

 

Gidder ikke plukke opp l110 endgame opplegget igjen, nei. 2 år siden sist. Husker bare en brøkdel av world quests og alt det der styret.

Jeg synes de siste expansions har vært alt for mye fokus på deg selv. Du MÅ gjøre artifact-questene, du MÅ gjøre world quests. Om jeg vil grinde meg till 1mill gull og kjøpe meg gear, kan jeg ikke få gjøre det på den måten?

 

Spent på expansion, og spesielt hvordan de gjør end-game der. Har ikke spilt aktivt siden 2016, og det burde bli bra mye bedre enn det har vært, for det fantes ikke moro. Samme gjelder stemninga ingame, likte BC, WotLK og MoP, men Cata, WoD og Legion har ikke falt i smak på en generell basis.

 

Savner også mye av de eldre specsa, demo med Meta og Felguard var herlig! Det er vel kanskje fordi storhetstida mi var i WotLK også. WoW Classic skal uten tvil prøves, selv om jeg skulle ønske at det var WotLK som kom, eller at begge kom. Heck, Classic, BC og WotLK!

 

Enig. Classic burde ha både BC og WoTLK.

 

Liker ikke all forenklingen som har skjedd. Savner talent tree veldig. Lage sin eget opplegg, innse hva som ikke funker og bytte på det. Syns også det er bittelitt teit at man kan fly over alt såpass tidlig nå. Verden føles mye mindre ut nå enn den gjorde tidligere.

Lenke til kommentar

 

 

Jeg daffer rundt med en streamer jeg kjenner og leveler fra bunnen av 2-3 ganger i uka. Det er helt ok, for hu har aldri spilt WoW før så alt må læres og er nytt. Nå er "vi" level 25-ish. Gjør alle dungeons som blir tilgjengelig også, det har jeg aldri gjort før.

 

Gidder ikke plukke opp l110 endgame opplegget igjen, nei. 2 år siden sist. Husker bare en brøkdel av world quests og alt det der styret.

Jeg synes de siste expansions har vært alt for mye fokus på deg selv. Du MÅ gjøre artifact-questene, du MÅ gjøre world quests. Om jeg vil grinde meg till 1mill gull og kjøpe meg gear, kan jeg ikke få gjøre det på den måten?

 

Spent på expansion, og spesielt hvordan de gjør end-game der. Har ikke spilt aktivt siden 2016, og det burde bli bra mye bedre enn det har vært, for det fantes ikke moro. Samme gjelder stemninga ingame, likte BC, WotLK og MoP, men Cata, WoD og Legion har ikke falt i smak på en generell basis.

 

Savner også mye av de eldre specsa, demo med Meta og Felguard var herlig! Det er vel kanskje fordi storhetstida mi var i WotLK også. WoW Classic skal uten tvil prøves, selv om jeg skulle ønske at det var WotLK som kom, eller at begge kom. Heck, Classic, BC og WotLK!

 

Enig. Classic burde ha både BC og WoTLK.

 

Liker ikke all forenklingen som har skjedd. Savner talent tree veldig. Lage sin eget opplegg, innse hva som ikke funker og bytte på det. Syns også det er bittelitt teit at man kan fly over alt såpass tidlig nå. Verden føles mye mindre ut nå enn den gjorde tidligere.

 

Jeg er enig med talent tree, selv de faste, simcraftede treene som skulle være best, hadde variasjoner man selv la inn, som kanskje ikke burde være bedre, men var det for deg og din spillestil. Nå er det faste talents, som alle har like. Kan liksågreit fjerne valgene, de er jo ikke valg egentlig.

 

Alle MENER hva classic bør være og ikke være. Ingen kommer til å bli fornøyde.

Classic burde være Classic, vanilla, thats it. Med alt det medfører. Men jeg savner egne "Classic" til BC og WotLK, spesielt WotLK siden det var tida jeg hadde eget guild, var RL og GM. Men Classic, det skal være Classic. Det eneste er Bnet integrasjon, fordi det endrer ikke spillet, bare hvor lett/tungvint det er å snakke med venner, Facebook eller ingame.

Lenke til kommentar

Kommer såklart til å prøve classic jeg også, bare for nostalgien sin skyld. Jeg er ikke under noen som helst slags illusjon om at all magien kommer tilbake igjen. Jeg har tross alt spilt siden 2006(!) og det er klart man blir litt forsynt etter så mange år.

 

Liker Legion også jeg. Nå har ikke jeg raida aktivt siden Ulduar var 'the shiz'. Jeg tilhører vel den bolken med folk som syntes LFR er helt ok. Jeg får tatt meg en tur i turistmodus av og til og det er helt greit for min del.

Lenke til kommentar

Eneste jeg misliker med nye levellingsystemet er hvor mye lenger tid det tar. Selve systemet med at du nærmest kan dra hvor du vil, når du vil og gjøre alt sonen har å by på uten å bli tvunget videre før du er ferdig er genial. Bare synd at du selv med heirlooms nå bruker såpass mye mer tid på å gjøre de kjedelige tingene som å drepe tusenvis av mobs osv.. Samtidig som du samtidig nå trenger mer XP for å gå opp i level totaltsett.

Lenke til kommentar

Eneste jeg misliker med nye levellingsystemet er hvor mye lenger tid det tar. Selve systemet med at du nærmest kan dra hvor du vil, når du vil og gjøre alt sonen har å by på uten å bli tvunget videre før du er ferdig er genial. Bare synd at du selv med heirlooms nå bruker såpass mye mer tid på å gjøre de kjedelige tingene som å drepe tusenvis av mobs osv.. Samtidig som du samtidig nå trenger mer XP for å gå opp i level totaltsett.

Er det sånn? Jeg gikk fra 0-25 på en kveld, syns å huske det tok flere dager tidligere men mulig jeg har blitt mer effektiv.

 

Noen som har forslag til en ny class jeg kan prøve som passer seg til questing / leveling?

 

Har prøvd DK, Druid, Warlock og Mage hovedsaklig. Litt Monk også, som virker ålreit. Ser egentlig etter en class som jeg kan gå fra 0-110 på autopilot mens jeg slår av hjernen.

Lenke til kommentar

Alle MENER hva classic bør være og ikke være. Ingen kommer til å bli fornøyde.

hehe helt sant, har dessverre ikke trua på det i det hele tatt, hva er det folk ønsker? Farme dungs som har en liten sjangs til å droppe fire resistance gear til Molten Core progress på ny..? Vil du Virkelig bruke ca10+min dra helt til Ashenwale for å signe opp til en WSG bg?

 

 

Slik episk følelse av 1st kill får en ikke lenger

her fra min vanilla guild: https://www.youtube.com/watch?v=hr-uyP1j-l4&feature=youtu.be&t=4m33s 

Endret av Lixxon
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...