Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nå var jeg ikke så heldig at jeg hadde noen tidligere punkter å oppdatere til. Problemet mitt er at både bluetooth og mus har sluttet å fungere. Akkurat nå så jeg at drivere til usb og modem og "other hardware" ble oppdatert i går.

Fins det noen måte å fjerne disse oppdateringene på? 

 

Ser jeg kan fjerne såkalte "kvalitetsoppdateringer", men driveroppdateringer kommer ikke på lista. Skjønner egentlig ikke disse oppdateringene heller, kjenner ikke "adressen" for å si det sånn: ""SAMSUNG Electronics Co. Ltd - USB - 5/15/2017 12:00:00 AM - 2.12.5.0"  Ble installert den 02.02.2018"   

Er ikke dette en veldig gammel oppdatering i såfall?   Noen som veit hvordan jeg reverserer dette?   :hmm:

Lenke til kommentar

Nå var jeg ikke så heldig at jeg hadde noen tidligere punkter å oppdatere til. Problemet mitt er at både bluetooth og mus har sluttet å fungere. Akkurat nå så jeg at drivere til usb og modem og "other hardware" ble oppdatert i går.

Fins det noen måte å fjerne disse oppdateringene på? 

 

Ser jeg kan fjerne såkalte "kvalitetsoppdateringer", men driveroppdateringer kommer ikke på lista. Skjønner egentlig ikke disse oppdateringene heller, kjenner ikke "adressen" for å si det sånn: ""SAMSUNG Electronics Co. Ltd - USB - 5/15/2017 12:00:00 AM - 2.12.5.0"  Ble installert den 02.02.2018"   

Er ikke dette en veldig gammel oppdatering i såfall?   Noen som veit hvordan jeg reverserer dette?   :hmm:

Off topic
Lenke til kommentar

Det har du helt rett i, men jeg tok sjansen siden det andre forumet er dødt og det er dette forumet jeg "sokner" til. Men jeg kan jo skrive om litt: Jeg får ikke bruk musa når jeg spiller WoW; dataen er bærbar og musa på padden funker, men ikke den vanlige. Syns det er så knotete å bruke touch-musa. Er det en innstilling i wow, eller kan det muligens være noe annet?    ;)

Lenke til kommentar

Det har du helt rett i, men jeg tok sjansen siden det andre forumet er dødt og det er dette forumet jeg "sokner" til. Men jeg kan jo skrive om litt: Jeg får ikke bruk musa når jeg spiller WoW; dataen er bærbar og musa på padden funker, men ikke den vanlige. Syns det er så knotete å bruke touch-musa. Er det en innstilling i wow, eller kan det muligens være noe annet?    ;)

Kan være driverfeil eller så er musa dau.

Lenke til kommentar

Det har du helt rett i, men jeg tok sjansen siden det andre forumet er dødt og det er dette forumet jeg "sokner" til. Men jeg kan jo skrive om litt: Jeg får ikke bruk musa når jeg spiller WoW; dataen er bærbar og musa på padden funker, men ikke den vanlige. Syns det er så knotete å bruke touch-musa. Er det en innstilling i wow, eller kan det muligens være noe annet?    ;)

 

Hvilket OS? Generelt sett så vil du enten rulle driverne tilbake, eller slette driverne for så å koble opp det eksterne utstyret på nytt igjen.

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Hva er generell status på WoW om dagen? Følte det var en voldsom positivitet rundt Legion, spesielt i kjølvannet av labre Warlords, men de siste månedene har det vært ganske stille. Nå er vel den nye utvidelsen rett rundt hjørnet. Føler kanskje den kom litt vel fort? Men det er bare min mening som en som ikke spiller WoW lengre. Hvordan ser dere aktive spillere på neste utvidelse? Og i ettertid, hva synes dere om artifact-systemet og level-skalerende soner?

Lenke til kommentar

Nå ga jeg meg personlig ved starten av Catalysm, men ser delvis positivt til WoW Classic, spent på å lese hvordan Blizzard kommer til å håndtere alle små ting som patch, balance etc og hvordan dette kommer til å bli mottatt av spillerne. 

 

Orker ikke å tenke på Legion samt Battle of Azeroth ettersom jeg føler at det ble alt for casual.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Husker noe jeg bet meg merke i da jeg prøvde spillet igjen rundt Warlords, var at dungeons var helt latterlig enkle. Da tenker jeg på standard LFG-dungeons. Jeg tror grunnen til at de virket så lette og lite komplekse var at jeg hadde spilt FFXIV, som i mine øyne gjør alt med dungeons mye bedre. De er utfordrende og krever samarbeid selv på enkleste nivå, mens man i WOW kan løpe gjennom dem uten at alle engang deltar. Antar at dette endrer seg voldsomt etterhvert som man velger vanskeligere nivåer, men for en som liker å levle i dungeons var det en stor skuffelse.

Lenke til kommentar

 

Er noe vits for en casual å i det hele tatt startw wow igjen?

Jeg ga meg et stykke ut i Legion, 2 chars på max artifact lvl

 

Spillet er på det letteste som det noensinne har vært, så ja.

 

 

 

Det er så casual nå at det nesten spiller seg selv.

Så alle har 11/11 Antorus mythic, Ruller m+ uendelig og eier alle i pvp?

 

Siterer Garamond: det er så casual du vil ha det til selv :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Husker noe jeg bet meg merke i da jeg prøvde spillet igjen rundt Warlords, var at dungeons var helt latterlig enkle. Da tenker jeg på standard LFG-dungeons. Jeg tror grunnen til at de virket så lette og lite komplekse var at jeg hadde spilt FFXIV, som i mine øyne gjør alt med dungeons mye bedre. De er utfordrende og krever samarbeid selv på enkleste nivå, mens man i WOW kan løpe gjennom dem uten at alle engang deltar. Antar at dette endrer seg voldsomt etterhvert som man velger vanskeligere nivåer, men for en som liker å levle i dungeons var det en stor skuffelse.

Med den forrige patchen så har de gjort leveling generelt vanskeligere, det inkluderer også dungeons.

Før trengte man knapt tank og/eller healer, så lenge alle hadde heirlooms, nå krever det faktisk et skikkelig oppsett.

 

Men ja, WoW har alltid handlet mest om endgame, så det utfordrerne innholdet er ikke tilgjengelig før man er max. level.

Mythic+ dungeons med stadig økende vanskelighetsgrad + random affixes (div. buffs til mobs og bosser) , har for første gang i WoW's historie gjort dungeons relevante en hel expansion. 

Både i forhold til vanskelighetsgrad og belønninger. 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...