Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Den morsomste tiden er alltid de første månedene etter ny utvidelse. Masse nytt innhold hvor du kontinuerlig opplever nye ting og innhold uten særlig repetisjon. Innholdet har jo gjerne blitt hakket bedre enn det har vært tidligere også, kvaliteten på quests, cut-scenes, grafikken og alt blir jo gjerne litt forbedret fra utvidelse til utvidelse.

 

Men så fort man når maks level og begynner på grindinga så faller motivasjonen min fort. Har minimal interesse av å ta samme dungeon XX-antall ganger osv.. World Quests har jo også dessverre blitt en glorifisert versjon av daily quests.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Bfa er enn så lenge, den ekspansjonen som har fenget meg minst før release. 

Greier ikke helt å sette fingeren på det, men det er akkurat som om det er noe som mangler. 

Faktisk første gang jeg er i tvil på om at jeg returnerer ved slipp. 

Lenke til kommentar

Bfa er enn så lenge, den ekspansjonen som har fenget meg minst før release. 

Greier ikke helt å sette fingeren på det, men det er akkurat som om det er noe som mangler. 

Faktisk første gang jeg er i tvil på om at jeg returnerer ved slipp. 

Tenker selv det samme, det var en heftig trailer, men det hjelper ikke akkurat noe på gameplay..

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

 

Bfa er enn så lenge, den ekspansjonen som har fenget meg minst før release. 

Greier ikke helt å sette fingeren på det, men det er akkurat som om det er noe som mangler. 

Faktisk første gang jeg er i tvil på om at jeg returnerer ved slipp. 

Tenker selv det samme, det var en heftig trailer, men det hjelper ikke akkurat noe på gameplay..

 

Ingenting i veien med den nei, tvert i mot.

 

De forrige ekspansjonene har hatt nye systemer som virket forlokkende, selv om de i etterkant nødvendigvis ikke var så bra i praksis (*kremt* garrison *kremt*).

Bfa virker enn så lenge ut som et oppussingsprosjekt, selv om jeg kan forstå det litt og etter Legion.

Legion var jo tross alt et prosjektet de kastet alt de hadde på, for å se hva som faktisk satt seg fast hos spillerne.

Lenke til kommentar

Spørsmål

 

Jeg begynte å spille legion først nå nylig, ble 110 denne uka og har kost meg som faen.

Jeg spilte VELDIG hardcore i vanilla og tbc, men etter det ble andre ting mer viktig som utdanning, jobb, samboer osv. Nå er det dog veldig morro å spille casual igjen.

 

Problemet mitt når er jeg aldri får invites til mythics eller raid, fordi jeg ikke har achiv, og mangler mange traits. Er jeg fucked denne expansion? Bør jeg bare chille. Mangler jo flying og har så vidt startet på suramar så dette vil jo ta tid liksom.

 

Er på samme greia.. Spilte hardcore i wotlk-Wod  Har achivements som fåtallet har på main accounten min, men nå som jeg har startet såvidt igjen etter litt over et 1 år pause så er det absolutt ingen som slepper meg inn,  Dog står med lav ilvl enda. Men som jeg har gjort før når jeg starter etter en pause og folk er jo alltid skeptiske... Og dette har ihvertfall jeg erfart.. er at folk alltid er kåte på Gold,  Fikk sirkus rundt 40k med å lvle opp og hadde litt fra før... Så det jeg gjør er at jeg må rett å slette vedde med et guild.. Jeg finner noen som kjører heroic og progresser der, sier at jeg er villig til å vedde 20-50k ( spørs hvor geared mange av de er ) om at jeg vil ligge på top healing ( funker bare med healing egentlig ), og har nå fått 2 uker med full clear og doblet  gullet ^^ og om noen healer mer så er det ikke altfor mye tapt+ du har kanskje fått litt gear og boss achivments

 

 

Så nå at jeg svarte på et innlegg WAAAAAY back :p  aner ikke hvordan jeg havnet på den siden men men

Endret av LD93
Lenke til kommentar

Spilte semi-seriøst i starten av Legion. Husker jeg og kompisen min måtte igjennom en "prøve" for å komme inn i et "profesjonelt" guild ved å bli med i mythic dungeon også viste det seg at vi gjorde det stortsett bedre enn de tre eksisterende medlemmene. Men for min del så ble jeg utbrent nesten med engang. 2 dager i uka med fast raiding, blir litt for mye for min del altså.

 

Nå har jeg gått helt andre veien, tar stortsett bare LFR og koser meg med å oppleve historien i spillet og innholdet et par ganger istedenfor å grinde i huet og ræva som gir meg minimalt tilbake sammenlignet med tiden investert. Når jeg ikke engang koser meg når jeg grinder så ser jeg ikke vitsen. Mye annet jeg kan bruke den tiden på.

Lenke til kommentar

Har den siste uka logget på igjen og spilt litt - har en char på lvl 110 som jeg tydeligvis har spilt nok til å få tak i litt artifact weapons osv. Har ilvl 829 bare, men likevel ikke helt fersk på Legion.

 

Spørsmålet jeg sitter igjen med er litt sånn "hvor i alle dager begynner jeg?" - det er jo quest og endringer og alt mulig over alt. Har ingen anelse om hva som skal til for å komme videre i spillet. Må man virkelig sette seg ned og "google" etter informasjon? Det er ingen åpenbar questlinje jeg må følge, som gir meg "retning" med karakteren min.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Har den siste uka logget på igjen og spilt litt - har en char på lvl 110 som jeg tydeligvis har spilt nok til å få tak i litt artifact weapons osv. Har ilvl 829 bare, men likevel ikke helt fersk på Legion.

 

Spørsmålet jeg sitter igjen med er litt sånn "hvor i alle dager begynner jeg?" - det er jo quest og endringer og alt mulig over alt. Har ingen anelse om hva som skal til for å komme videre i spillet. Må man virkelig sette seg ned og "google" etter informasjon? Det er ingen åpenbar questlinje jeg må følge, som gir meg "retning" med karakteren min.

Gjort det som Adventure Guiden foreslår?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...